Action toppers (Deel 1)

Normaal ben ik echt meer dan content van de verfspray van Action. Al voor veel schoolprojecten en DIY-projecten gebruikt. Maar heb nu al 2x pech gehad dat de spraykop gewoon totaal niet werkt?

Ik krijg het met geen enkele mogelijkheid ingeduwd. Heb van de andere spray geen bonnetje meer maar nu het met die wat ik vandaag heb gekocht ook niet lukt ga ik morgen met beide sprays terug.

Nog mensen voorgehad hier?

Ja, zit er niet een soort dingetje onder dat je er eerst uit moet halen? Ik had dat laatst wel maar weet niet meer precies hoe of wat!

Deze had ik ook!! Je kan het spuit dingetje er af halen en dan moet je nog iets verwijderen. Ik had al een kwartier agressief op dat ding staan rammen toen kwam mn vader met het geweldige idee :sweat_smile:

1 like

@NoyraSoturi @Haai OHMYGOD THANKS ja het is gelukt. Er zat nog een rood lipje in. Hahaha hoe blind kon ik zijn.

Nou dan ga ik maar eens bloempotten zwart spuiten. :sunglasses:

13 likes

Meer mensen hebben dit! Bij ‘mijn’ action hangt een bordje op het spuitbussenschap met een stap-voor-stap uitleg over hoe het rode dingetje eruit moet, ze krijgen hier denk ik heeeeeel veel vragen over :stuck_out_tongue:

1 like

Nou het is gelukt hoor! Alle bloempotten zijn nu zwart.
Ik heb net het hele spuitbus-avontuur aan mijn vriend verteld en hij heeft mij uitgelachen. :cry:

Zagen er eerst zo uit:

47 likes

Moooi!! Ik ga morgen of vrijdag gelijk naar de Action om dat te kopen. Ga ik het weekend eindelijk mn stopcontacten van gelig wit naar zwart spuiten :):slight_smile:

4 likes

Ik zag een buitenkleed bij mijn action. Iemand die al gekocht voor ik misschien een miskoop maak?

Ik niet maar wil er wel graag nog een, hoe zag hij eruit?

Oh was het deze misschien?

1 like

@Golden Heb ik vorig jaar gehad. Erg blij mee. Maar kon na 1 seizoen wel weg. Was uitgedroogd en begon uit elkaar te vallen. Heb nu eentje van de Kruidvat, maar wil graag nog 1 van de Action op reserve haha.

2 likes

Ik wil dit ook (heb geen kinderen).
Hoe ziet het eruit?

2 likes

Heeft de action van die zakken om je koffer mee te organizen?

Weet je toevallig ook de afmetingen? :slight_smile:

180 x 120!

2 likes

Ja daar komen mijn vorige vandaan, maar ik krijg tegenwoordig niks meer van Ali binnen :sweat:

Ik had precies hetzelfde, gaf best wel een zooitje einde van het seizoen.

Deze wil ik ook, maar bij de Action bij mij in de buurt helaas al uitverkocht :frowning:

1 like

Nou ik zit nu met 3 geschillen en van de laatste 8 bestellingen is er wel 1 binnen :frowning:

Ik heb vandaag de alpaca kaars gekocht. De witte heb ik niet gezien.

17 likes