Action toppers (Deel 1)

Hopelijk heb ik hierna nog voetzolen en een neus.

Edit: kut, die grijze zijn niet voor je neus :joy:

4 likes

De aftersun gel met aloe vera van action is echt mijn allerfavorietst! En dan in de koelkast bewaren voor extra verkoeling

2 likes

Weet iemand of de action camping stoeltjes verkoopt?

Heeft de Action s-haken? Op de site kan ik het niet echt vinden.

Ze zijn deze week in de weekactie zag ik in de folder!

1 like

Weet iemand of die anti muggen armbanden werken? en stinken die dingen niet onwijs?

Er zit citronella op geloof ik he? Ik heb gelezen dat dat maar 15 minuten werkt voor een mug en dat de mug er dan gewoon ‘doorheen’ komt. Als je het echt voor langere tijd wilt moet je DEET gebruiken.

Ahja, ik vond het ook wel erg mooi klinken allemaal.
Laat ik deze liggen, dankjewel!

1 like

Ja! Ik koop regelmatig zonnebrandcreme van nivea bij de action. Ik smeer me iedere 2 uur in en smeer ook genoeg en ben daarmee nog nooit verbrand, terwijl ik een lichte huid heb. Als ik me niet insmeer, verband ik na ongeveer een kwartier.

2 likes

Weet iemand of de action zulke bamboe stokjes heeft (of iets wat er op lijkt):

image

@Chesirecat Thanks! Ik ben geweest kijken vandaag maar in het filiaal waar ik was hadden ze ze helaas niet. Nu maar online besteld :grin:

Bedankt voor de tip! Zojuist besteld :slight_smile:

1 like

Heeft de action rolbakken voor onder je bed en weet iemand hoe duur die zijn?

Wow handig! Ik bleef maar zoeken op rolbak, rolbox, bedbox hahha

Ik geloof het niet. We hebben die bamboestokken voor 2 of 3 euro gekocht bij Van Cranenbroek.

Xenos wel… action volgens mij niet.

Thanks. Heb ze nu van de Blokker, maar goed om te weten!

Ik heb vandaag deze hoepel uit de weekaanbieding gekocht en ik ben nu al fan!
image

6 likes

Nu wil ik die hebben :speak_no_evil: Zal dit in het vaste assortiment zitten?

Ja, althans bin mijn action wel vaak gezien (en getwijfeld). Door alle reacties over hoepelen vorige week bedacht ik dat Mn moeder er nog 1 had staan, probeer het elke dag een kwartier te doen!

1 like