Action toppers (Deel 1)

Met zo’n hoepel is het wel echt makkelijker!

Hm, in dat geval misschien wel het proberen waard! Zal morgen eens kijken of ze hem hier hebben. Dankjewel!

Ik zit ook al een week te azen op de hoepel en hij IS ER MAAR NIET.

Maar zaterdag ga ik dus opnieuw kijken haha

@Chesirecat Weet jij of er ook fotolijsten zijn waar meer foto’s in kunnen? Het hoeft niet perse zoals op de afbeelding, mag ook nog gewoon recht zijn, maar zoiets dus:

Ahh super!! Ik meende er 1 te hebben maar kan hem niet vinden, en ik heb 'm morgen nodig dus super fijn dat je zo snel reageert, want dan ga ik niet voor niets (drukke dag haha). Thanks!

Iemand deze lijn al geprobeerd? Ben heel benieuwd!

2 likes

Kan ook niet hoepelen maar ben ook influenced door dit topic en wil die hoepel ook!

Same, heb gister al even gecheckt of mn vriend dacht of ik ruimte-technisch gezien zou kunnen hoepelen in de woonkamer

1 like

Bij Blokker verkopen ze dit :slight_smile:

1 like

Ik ook! Maar mag ff niet hoepelen omdat ik zwanger ben.

1 like

Ik kan ook niet hoepelen, was begonnen met een onverzwaarde en wilde maar niet lukken. Toch vandaag de verzwaarde gekocht en het lukt! Nu alleen nog oefenen gewoon door te ademen :grimacing:

1 like

Oehh niet aan gedacht! Thanks :blush:

1 like

Ik heb mn hoepel hoor :cool:

1 like

Ik ook. Benieuwd of het lukt, ik kan het echt niet met een gewone haha. Desnoods geef ik hem aan mijn zus.

2 likes

Ik heb de hoepel ook gehaald! Ik moest er even in komen maar lukt lukt het redelijk! Alleen krijg ik het niet voor elkaar hem weer omhoog te krijgen als die zakt :joy:. Maar nog even lekker flink oefenen want het is wel lekker :blush:

2 likes

Gewoon hoepelen wel (lees ik net) maar een fitnesshoepel wordt afgeraden omdat je daar snel blauwe/beurse plekken van krijgt.

1 like

Oh ik dacht meer dat het te maken zou hebben met dat je buikspieren wijken bij een zwangerschap dus dat je ze beter niet kan trainen.

Ja die voor de donkere was, vind hem wel prima. Maar ik vind mijn gewone wasmiddel lekkerder ruiken.

Ja dat omhoog krijgen lukt me ook niet. Morgen even op het voetbalveldje oefenen. Binnen ben ik bang dat ik alles sloop

2 likes

Ja dat dacht ik dus ook… maar na googlerondje kwam ik erachter dat je prima kunt hoepelen met een zwangere buik. Ik zou dat overigens zelf nooit doen.