Action toppers (Deel 1)

Ooh die verkoelingsmat had ik jaren terug ook voor mijn hond gekocht, maar 2 jaar geleden in de zomer kon ze die mooi afstaan aan mij.

Zwanger in de zomer is geen pretje en ik lag dus mooi voor pampus hele dagen op die mat (L)

3 likes

Oh huh hoe werkt dit? Gooi je dat in de stofzuigerzak of waarin?

Ik heb de kleinere mat voor mijn hond gekocht maar hij ligt er niet op.

Ja inderdaad @crazyplantlady. Ik doe het altijd met een beetje waspoeder. Werkt ook prima.

Ik wil die verkoelingsmat kopen voor mijn vriend op de bank. Maar op de action staan activeren in water. Wie heeft deze mat al en kan mij vertellen of ik ‘m dan op de bank kan gebruiken of dat mijn bank nat wordt.

Gekocht :slight_smile:

1 like

Omg ik heb dus die hoepel net gekocht en een halfuurtje geprobeerd te hoepelen maar het doet echt pijn? Die verdikkingen doen echt pijn als je hard genoeg draait. Wow. Ik hijg wel dus blijkbaar is het toch een work out.

1 like

Ik zag dat ze (een soort van) vlonders verkopen in de Action momenteel, iemand ervaring mee?

Gaat wel weer over! Ik zat de eerste dagen onder de blauwe plekken, daarna niet meer.

Ja opzuigen inderdaad

Ja hoepels met van die bulten is heel slecht voor je en je organen en je rugwervels. Je kan beter een gladde (verzwaarde) nemen! Decathlon verkoopt het ook, voor weinig.

2 likes

Je bank zal vochtig worden, ik heb deze mat vorig jaar een keer in bed gebruikt maar dat bleek in de ochtend niet zo een succes :unamused:

Ah, shit. Ik dacht een goede oplossing te hebben. Thanks voor je reactie.

Ik zie dat action een waterflos heeft. Iemand deze al geprobeerd? Overweeg ik wel.

Die met gel hoeft niet nat toch? Ze hebben ook een soort doek die idd nat moet. Ik heb nu 1 met gel:
https://www.action.com/nl-nl/p/-hondenkoelmat–/
Oh lees daar dat ie nat moet haha

1 like

Ah thanks voor de tip maar het gaat om een klein cadeautje aan iemand.

1 like

Ja vorige zomer gekocht en zien er nog tiptop uit. Niet zo mooi als die van IKEA, maar een stuk voordeliger.

Helaas niet, ik was hier laatst naar op zoek bij Action en toen werd me verteld dat die niet meer verkocht werden. Ik heb het daarna bij een (ik denk naamloos) euro-winkeltje gevonden.

1 like

#influenced

8 likes

oeh ja, die kledinghangers, dat zijn de beste ooit!

2 likes

Ik ben zeer tevreden over de eeltsokken. Ook al had ik geen grote vellen, maar steeds kleine. Heb ook niet elke dag geweekt. Het is nu wel weer lekker eeltvrij

1 like