Action toppers

Jup, ik kreeg paassnoepjes én paaschocola.

1 like

De uitrekbare tuinslang is echt een goeie. Had hiervoor 1 van Lidl maar die lekte aan alle kanten uit dat spuitstuk. Die van Action is nu (na 1x gebruik) nog helemaal prima. En maar 7,95

2 likes

Ja die van de Action is perfect! Mijn ouders hebben hem nu een jaar of twee en hij doet het nog steeds erg goed.

1 like

Jaaaa heb ik vorig jaar ook gekocht en doet het top!!
Wilde eerst een buitenkraan laten plaatsen omdat het met de tuinslang vanaf de keuken zo’n gedoe was maar dankzij deze slang vind ik dat echt niet meer nodig!

1 like

Ja hij staat in de folder deze week.

1 like

Schoenveters nadat die van mij zijn gesneuveld in de strijd

Weet iemand of ze wereldstekkers verkopen bij de action?

Ja, die verkopen ze niet! Tenminste, afgelopen vrijdag niet!

2 likes

Ben jij inmiddels al langs geweest? En? :slight_smile:

Ik ben op zoek naar wat koelkastbakjes, en dan specifiek zo’n groente en fruit vershoud bak!

1 like

Had je m toevallig van @Karl_Lagerfeld gekregen?

89 likes

:joy: :joy:

1 like

Ja, ik heb de bakken alleen nog niet in gebruik. Door problemen met levering van de koelkast, ga er morgen mee bezig haha!

Zulke bakken heb ik dan weer niet gezien, maar ik denk haast wel dat ze er zijn? @Lady-bird, jij werkt toch bij de Action? :smile:

Haha bedankt!

@Lady-bird ik hoop dat jij het weet! Ik ben op zoek naar zoiets, maar dan voor een vriendelijk prijsje. Er ziet hier geen action in de buurt dus ik maak liever niet voor niets een tripje naar de Action. :slight_smile:

We hebben wel vershoudbakjes ja. Maar niet zo fancy als die van bol. Onze bakjes zijn gewoon rechttoe rechtaan plastic bakjes die in de koelkast kunnen. En ja verder gewoon die standaard bakken om orde te krijgen in je koelkast.

1 like

Ik heb deze op Amazon van sistema besteld. Twee voor twintig euro geloof ik. En ze werken mega chill

1 like

Weet iemand toevallig of de Action ook koelkastthermometers verkoopt?

Volgens mij niet

Zijn er ook veilgheidshesjes bij de Action te koop?

Ja die hebben we.

@Fenayi koelkastthermometers helaas niet.

2 likes

Wow, snel antwoord! Dan ga ik vanmiddag wel even langs de winkel.