ADE topic

Het duurt nog even maar de eerste feestjes zijn al uitverkocht. Wie gaat er naar ADE dit jaar en welk feestje?

Zelf zoek ik een leuk technofeestje voor vrijdag op zaterdagnacht. Vorig jaar bij Verknipt, maar dat was me iets te rauw/zwaar, al houd ik wel van stevige techno. Iemand tips?

Ik ga sowieso de zondag naar De School, denk rush hour night in shelter en zag dat Claire ook een leuke line up had met antal en sassy j. Misschien ook nog even buurten bij zeezout, die hebben meestal wel een goede line up en Mary go wild host tijdens ADE ook leuke feestjes

Ohh heb me er nog helemaal niet mee bezig gehouden! Als iemand tips heeft voor een avondje disco/house let me know!

Ik heb kaartjes voor vrijdagavond, Audio Obscura x Stephan Bodzin at Scheepvaartmuseum, en voor zaterdag op zondag voor Afterlife in de Warehouse Elementenstraat. Zin in!

Denk dat ik weekender Komm Schon Alter pak. Of alleen de vrijdag en ‘s ochtends erna naar Breakfast club/Radion. Wil zondag ook nog naar Thuishaven. Wat een dilemma’s :joy:

Favoriete week van het jaar !!! Vriend van me organiseert dingen dus ga naar zijn feestje en ernaast nog een gratis feestje op zaterdag. Ook idd naar de rush hour record store voor de Mary Go wild (ook gratis). Denk dat ik dit jaar geen tickets hoef te kopen hehe (meer geld voor drank lol)

1 like

Yesss ik ga ook! Pleinvrees op zaterdag en misschien nog een op donderdag

Ik ga naar de Marktkantine :tada:

1 like

Into the Woods op zaterdag hier! Echt bizar hoe snel het alweer tijd voor ADE is eigenlijk.

2 likes

Inderdaad! Vind het soms ook wel jammer dat je er al zo snel bij moet zijn.

Ik ga tot nu toe alleen naar de Atomnation night.

Ja eens. Heb nu deze tickets dus maar achteraf, nu ik er beter over nadenk en meer tijd heb gehad, had ik misschien wel wat anders gekozen. Haha first world problems hoor.

Ja, precies. Denk je er nog tien minuten langer over na en dan is het uitverkocht. Met ADE kan je geen twijfelkont zijn hehe

1 like

Teveel keuze! Tot nu toe alleen kaarten voor Markus Schulz vrijdag in Melkweg.
Donderdag luminosity ferry corsten misschien nog. Maar twee dagen achter elkaar wordt wel zwaar voor deze oma.

Jaaa! Ik ga naar Awakenings: Joris Voorn & Friends op zaterdag. :slight_smile:

Ik ga naar Thuishaven op zaterdag.

1 like

Ik ging altijd naar Dave Clark op vrijdagavond!

1 like

Ik ga vrijdagavond naar Audio Obscura x Charlotte de Witte (:heart::heart::heart:) en zaterdag overdag naar Into the Woods. Misschien ook zaterdagavond nog naar iets, en eigenlijk wil ik ook naar de hard opening van Awakenings op woensdag haha.

2 likes

Omg zo jaloers op je vrijdagavond!!!

Ik ga nu miss naar Dave idd @ontherun

Ik heb nu kaarten voor Rush hour in Shelter op donderdag en Dgtl zaterdag. Wilde eigenlijk niets halen en op de bonnefooi langs wat leuke dingen, maar dan komen er toch weer van die mooie dingen voorbij. Zijn er overdag nog leuke andere aanraders waar spontaan iets gebeurt?

Woensdag en donderdag werken op awakenings :slight_smile: