ADE topic

Ik heb mijn kaartjes gekocht voor vrijdag! Dave Clarke it is.

1 like

Ik wil heeeel graag naar Verknipt ADE Day One voor Gary Beck, maar niemand wil met me mee. Ik wil sowieso 1 technofeest meepakken.

Nog nooit op ADE geweest!

Ik ben ook nog nooit op ADE geweest, want ik had altijd tentamens die week. Maar ik ga op zaterdag naar Mystic Garden (en dus automatisch Dockyard)!

2 likes

Echt zo’n zin in ADE <3

1 like

Same. Heb al een bladwijzer aangemaakt op mijn laptop met ‘ADE outfits’. Ben op verschillende webshops aan het kijken naar kleding. Verschrikkelijk kind ben ik ook :joy:

2 likes

Hahaha! Ik zoek ook nog een outfit voor Into The Woods volgende week. :heart_eyes:

2 likes

Hahah en uiteindelijk maakt het helemaal niet uit hoe je erbij loopt (bij de meeste feesten dan).

1 like

kun je posten? ben wel benieuwd

irritantste vind ik altijd welke tas ik mee neem, meestal een klein rugzakje want met een schuin tasje dan bounced dat zo steeds op en neer op je heup tijdens het dansen (en heb uiteraard geen zakken :roll_eyes: :weary: )

1 like

Fannypaaaaack!

haha ja maar ik voel me dan zo:


en dat bounced alsnog :angry:

1 like

Hahaha true! Ik vind het zelf wel het chillst op festivals

en doe je hem dan schuin zoals deze boy:

of recht?
wacht ik maak een poll

Fannypacks:

  • Schuin
  • Recht
  • Anders…

0 stemmers

1 like

Ik wissel 't vaak af of net hoe het beter staat (als het al staat hahaah)

1 like

Zal straks posten. Wordt net wakker van een tukkie en zit op mijn telefoon. Ik heb altijd een heuptasje om! Zo chill vind ik dat, haat het als ik een tasje om heb, dat slingert zo :stuck_out_tongue:

Vaak als ik er eenmaal ben boeit het me ook niet meer wat ik aan heb, maar moet altijd mezelf wel chill voelen als ik naar een feestje ga.

Heb vaak zulk soort pakjes aan; (of een flared velvet broek met een kanten croptop)

6 likes

Wow wat een babe

nice @Trenchcoat
ik wil nooit mouwen want ik dans altijd veel >> zweet dus wil dat liever open of oversized hebben haha
zag wel net ff deze die me wel chill leek:

1 like

Vrijdag! Hoop eindelijk weer eens op mooi weer, vorig jaar was ZO kut. Dit wordt mijn zesde jaar alweer <3 en jij?

@Trenchcoat babe! Jij ziet er altijd zo leuk uit.

Leuk! Is dat niet warm? Maarja ik heb het zelf altijd snel stervensheet op feestjes.

Ik ga naar Audio Obscura x Electric Deluxe / Dystopian in de Bijlmerbajes, vooral die locatie deed het hem!

Heb ook een ticket voor DGTL Bonobo avond maar ken eigenlijk nog niemand die gaat.

Haha ik was toen ook na twee uur weg. Toen 's avonds nog naar de Marktkantine gegaan ter compensatie.

1 like

Zit te twijfelen over Into the Woods zaterdag. Heeft iemand ervaring met NDSM in oktober? Het is buiten toch? Weet niet of ik dat zo chill vind… Ben keertje met Pasen op DGTL geweest daar en was niet echt een succes (maar toen ging ik er vanuit dat het vast mooi weer zou zijn, oktober is sowieso koud).