ADE topic

Oeh, waar ga je heen?

Ik heb er zin in! Heb zaterdag t/m dinsdag vrij genomen van werk haha. Ik ga toch zondagavond naar de Marktkantine, gaan er nog meer?

1 like

Hahaha ik vrijdag t/m dinsdag! Echt zin in. :dancingbanana: Ahhh, Reinier Zonneveld! Hij is zo chill. Ik denk niet dat ik zondag nog aan kan, maar wie weet.

1 like

Oh ik ga wss zondag overdag naar de Marktkantine voor een brakke brunch (oid)!

2 likes

Ahh zoveel zin, echt aftellen! Helaas alleen op zaterdag naar een feestje, kan op vrijdag geen vrij krijgen voor een extra feestje op donderdag

1 like

Ik heb hier zoveel zin in!!

1 like

Hahaha ik heb ook zoveel zin. Sowieso 2 feestjes en 1 after (denk 2). Overlevingspercentage is vrij laag :joy:

4 likes

Ik heb speciaal vrijgenomen van nu tot woensdag maar baal super erg want voel me helemaal niet fit :sweat: echt klote hopelijk trekt het bij, ga vanavond iig uitrusten ipv iets doen…

@anon45507601 ik heb niet echt speciale uitgaansoutfits maar heb nu wel een fanny pack gekocht ! Beter dan een rugzakje. Misschien heb je nog inspiratie in het uitgaansoutfits topic ?

1 like

Ah wat kut! Ik hoop dat je je snel wat beter voelt. Ik heb net nog een pakkie kunnen scoren

7 likes

Ik alleen zaterdag maar zin in! Outdit is nog twijfel geval, morgen ff naar de winkels toe voor een leuke top denk ik

Ik ga ook! Naar Dockyard. Is dit jaar samen met mystic garden natuurlijk maar dat trekt me niet zo. Speciale outfits heb ik nooit, ga gewoon zwart op zwart met m’n vans, zoals altijd.
Toen ik net in de trein stapte zag ik allemaal verlepte mensen in de trein richting het zuiden zitten, ik kreeg spontaan zin in mijn feestje haha

1 like

Ik ga ook zondag naar de Marktkantine :dancingbanana:

3 likes

Heuuu misschien zie ik je zonder dat ik dat weet

1 like

Jaa! Morgen Awakenings!

Morgen ITTW. Nu ondertussen toch wel zin in!

Wel hoi zeggen als je me ziet! :tipping_hand_woman:

Zal ik doen :raising_hand_woman:t2:‍♀️

1 like

Haha ik zat donderdagochtend de Awakenings livestream te kijken, heftig feest vind ik dat. Wil er wel een keer naar toe!

1 like

Onderweg naar Ams met een enorme hutkoffer😎

2 likes

Met je toverstaf en magic powder :smirk:

Ik voel me ook stukkie beter, ging vannacht sowieso want heb gastenlijst bij een feestje!! Net even een dutje gedaan dus ik kan er wel weer tegen aan :cool:

1 like