Het enige verschil dat het bij mij maakt is dat ik inderdaad de rest van de dag misselijk ben als ik ontbijt. Ik heb het geprobeerd onder het mom van ‘zo gezond mogelijk leven’ zodat de medicatie optimaal werkt maar voor mij is het echt niet te doen, maar ik ben sowieso al geen ontbijter! Misschien iets van een proteine shake proberen of een smoothie zodat je wel wat binnen krijgt? Ik hoef in ieder geval geen dingen te eten waarvoor je veel moet kauwen want dat gaat echt mis. Ben nu de hele dag kleine hapjes aan het eten vooral.
En ja, ik heb vrijdag een afspraak met de psychiater dus ik ga het sowieso bespreken. Vind het alleen lastig want ik heb ook het gevoel van ik heb verder weinig vervelende bijwerkingen zoals hoofdpijn of slaapproblemen of angstklachten dus ik ‘mag’ niet klagen ofzo, maar als ik heel kritisch kijk merk ik wel dat ik bijvoorbeeld sinds het begin al een stuk vlakker ben en ook depressieve klachten toenemen dus ik vraag me dan af in hoeverre dat door de medicatie komt of dat ik onderliggend al depressief was en dat nu ineens flink verergert. En dan is het misschien een soort hoop dat een andere soort medicatie werkt en ik niet aan de antidepressiva hoef