Haha ja ik snap je, bij mij net zo hoor! En het gekke is, ik denk er dus wel heel vaak aan dus in die tijd had ik al 10 keer wat gel in kunnen doen of een schoner shirt aan kunnen trekken bij ze. Maar moet wel zeggen dat het beter is geworden sinds ze echt een eigen sociaal dingetje hebben op school enzo. Dan voel ik de urgentie wat meer. Maar nog steeds vergeet ik bijvoorbeeld elke dag vitamine D te geven. Om me vervolgens rot te voelen omdat ik bang ben dat ze een of ander tekort en gekke ziektes hebben door mijn chaos
Ik leg nu trouwens gel en tandenborstels klaar zodat ik het in het zicht heb en het dan makkelijker pak of ze zelf zeggen dat het nog moet. Vergeet dat nu nooit meer daardoor. Maar goed, als ik zo snel geen pyjama kan vinden ‘s avonds gaan ze ook nog wel eens in hun shirt van die dag naar bed (omg’en mag ook hier haha).
En ons huishouden is ook echt nog een rommeltje hoor, maar ik zag op insta een mantra: don’t put it down, put it away. En dat zeg ik tegen mijzelf als ik iets neerleg ipv op te ruimen en dat werkt dus echt! Sowieso fijn om van die insta accounts te volgen mbt adhd, dan voel je je niet zo alleen haha.