Die herkenning doet echt deugd ( heb zelf een traantje moeten terug duwen want voel me soms echt zo’n gefaalde ouder) Want ja de meeste ouders hebben dezelfde struggles maar ik heb wel het gevoel als ouder met ad(h)d dat het allemaal toch nog een stuk moeizamer gaat en dat ik nog veel minder mijn zaken op de rit heb.
Hier zijn alle activiteiten voor de kinderen ook echt met stipt om 10 u (bv)inschrijven en dan is het ook meestal binnen de 15 min vol en dat lukt bij mij ook niet altijd. En denk dan ja doordat ik zo’n ongeorganiseerde ouder ben kunnen mijn kinderen niet alle activiteiten doen die ze willen,…
Hieronder nog een recente ervaring maar gewoon niet interessant, wou het toch eens kwijt.
Ik ging onlangs mijn jongste kindje (3.5) ophalen bij een playdate bij een vriendinnetje van de klas ( die van een tweeling is). En dat huis was zo netjes en opgeruimd, ook al hadden er net 3 kleuters gespeeld. En die kinderen leken ook veel beter te luisteren dan mijn dochter. En alles leek daar zo perfect in orde. Ik voelde me toen echt zo gefaald als ouder en als mens.