Ik merkte zeker in het begin dat ik echt roekeloos werd van de combinatie dexamfetamine en alcohol
kon het ook niet goed bij 1 drankje houden als ik eenmaal begon. Kwam ook omdat het mij, zeker in het begin, een beetje speedvibes gaf (wat het praktisch gezien ook is) en ik het misschien associeerde met feest? Maar kreeg er black-outs van en katers dus heb tijdelijk niet echt alcohol gedronken en nu is die drang om door te pakken wel echt een stuk minder gelukkig 
Ik zou inderdaad geen medicatie nemen als je verwacht andere middelen te gaan gebruiken, en misschien ook niet als je “flink” gaat drinken (of er rekening mee houden dat het beïnvloed hoe alcohol valt en voelt etc, net zoals andere drugs zoals speed, cocaïne etc). Het kan volgens mij geen kwaad om dan een dagje niet te gebruiken hoor in de beginfase, en dat is in elk geval verstandiger dan middelen combineren!
En als je wel je medicatie slikt en alcohol en andere middelen gebruikt (wat niet verstandig is, maar middelen combineren is ook niet verstandig en gebeurt in praktijk natuurlijk vaak ook), je dus bewust zijn van wat je al slikt en dat dat invloed heeft op je bewustzijn en hart etc. dus geen kilo’s andere middelen nemen 
Hoe laat neem je voor het laatst? Ik merk zelf dat ik het beste uiterlijk 14:30 nog dexamfetamine kan nemen, en dan slaap ik prima. Als ik later neem is er een grote kans (15:00,15:30 of 16:00) dat ik heel slecht slaap.
@Sedana ik drink ook “gewoon” te veel koffie