In theorie moet je laatste ggz instelling een eind-brief hebben voordat een dossier dicht mag. Zelfs als je geen toestemming hebt voor het delen gegeven moet er iets geschreven zijn. Ik zou er nog eens achteraan bellen. Als het secretariaat mee kijkt (denk dat je hen als eerste spreekt) kan het ook nog in je behandelplan staan bij iets als einde behandeling of samenvatting.
Medicatie afspraken heb je met de voorschrijven gemaakt denk ik, soms is het dan ook nog terug te zien in diegene zijn rapportage.
Huisartsen hebben het recht om nee te zeggen om psychofarmaca niet voor te schrijven maar het is niet netjes dat diegene zo rigide is en niet wil overleggen dmv intercollegiaal overleg. Het houdt ook wachtlijsten instand.
Ik wilde je adviseren, bel PsyQ adhd top ggz voor advies maar ze hebben ook het een en ander voor huisartsen op papier gezet.
https://www.psyq.nl/documents/d/psyq/onderhoudsbehandeling-adhd-door-huisarts-sept-24
Ik denk dat stap 1 ‘ruzie maken’ is met je vorige afdeling. Dat je iets op papier moet hebben waar dit advies in staat.
Is je einde behandeling daar echt 2 jaar geleden dus 2024? Binnen een jaar mag je dossier namelijk weer open en soms willen ze met een maandje nog wel flexibel zijn.