Thanks iedereen voor de tip en herkenning. Ook heel herkenbaar wat jullie schrijven.
@Meow Vinted gebruik ik ook graag voor kleding. En een goede om in het achterhoofd te bedenken dat als het niet meer te krijgen is, het hier nog kan worden gekocht.
@SleepingBeauty en @Kusjessoldaat ok heel herkenbaar. Online shoppen is geweldig maar ook heel makkelijk voortaan om snel iets te kopen. Als het onder een bepaald bedrag is, bv 30/50 euro dan heb ik al op bestellen gedrukt voor ik het doorheb. Een vriendin heeft al een paar keer voorgesteld om samen door het huis te gaan om te kijken wat ik nu echt gebruik en wat niet.
@chasingrainbows precies dit. Als ik iets koop dan moet het ook goed zijn. Heel irritant, alsof er geen tussenweg is, alles of niets.
@Marquez dat is ook een goede tip, die ga ik proberen erin te houden. Over echt duurdere dingen denk ik natuurlijk wel langer na dan 1 sec. Ik word heel blij van spullen, maar ik zou ook wel een spaarrekening willen waar geld op staat en ons ruime huis is nu ook wel heel vol. Dus ja ik word blij van spullen, maar het kost ook veel geld en ruimte en ik word nooit een minimalist maar een tussenweg zou fijn zijn.