Ik ben nu op vakantie en dan denk ik dus na over na de vakantie. Meestal heb ik dan allemaal doelen en nieuwe ideeën etc. Nou dat is me dus nog nooit gelukt om er één te behalen natuurlijk.
Maar sinds ik weet dat ik ADHD heb snap ik dus pas waarom het nooit lukt. Maar ergens ook een klein beetje deprimerend, want waarschijnlijk gaat het me dus ook nooit lukken. En natuurlijk zijn er vast wel allerlei trucjes en dingen. Maar soms zou ik echt graag zo iemand zijn die zich iets voorneemt en het dan ook doet. En die altijd zin heeft om iets te doen/bezig te zijn. In de vakantie lukt dat me dus wel, want alles is nieuw en interessant. En in het dagelijks leven ben ik toch vaak moe en ongemotiveerd. Ondanks dat ik al zoveel mogelijk probeer een afwisselende week te hebben.
En ik wil dus heel graag beginnen met een studie, want ik heb er met name heel veel niet afgemaakt. Maarja, waarom zou het nu wel lukken?
Ik merk eigenlijk altijd dat ik me het beste voel als ik gewoon maar wat doe zonder enig plan of idee. Gewoon improviseren op gevoel. Gaat tot nu toe altijd goed, maarja er komt een keer van niet natuurlijk.