Dit had ik ook, dus herkenbare gedachten. Hier kwam trouwens in elk geval wel ADD eruit. Succes!
Ik begin volgende maand met psycho educatie mbt ADHD in een groep en ik vind het toch ook best spannend. En ook wel pittig en streng, want je mag maximaal maar 1 bijeenkomst missen en ik weet nu al dat ik er bijvoorbeeld 1 ga missen.
Daarnaast weet ik ook niet 100% zeker of ik elke keer op tijd kan zijn ivm mijn werk (2 keer werk ik op die dag tot vlak voor het begin van de bijeenkomsten). En ik ben teveel een autist om dit anders te interpreteren dan hoe het er staat en te denken in oplossingen (al kan dit natuurlijk ook mijn karakter zijn).
En je moet trouwens ook een werkboek aanschaffen, maar daar heb ik nu de financiële middelen niet voor. Heb hem nu wel uit de bieb geleend, maar ik kan hem geen maanden houden natuurlijk.
En dan heb ik het nog niet eens over huiswerk maken en dat bespreken, haha. Soms vind ik het echt een wonder dat ik de middelbare school en het mbo gehaald heb en mijn huiswerk daar maakte.