Ik had onlangs andere medicijnen gekregen, langwerkende 20mg rilatine ipv kortwerkende 10mg medikinet, maar ik kan echt niet tegen de rilatine, na 3 weken ben ik ermee gestopt.
Ik had dan ook een email gestuurd naar de psychiater met de vraag wat ik moest doen, en of ze me eventueel iets anders kon voorschrijven. Ik heb die mail gestuurd op 28 februari en nog steeds geen antwoord… Ik kan hier echt zo slecht tegen, ik heb ook al een tweede email gestuurd maar niks pf
En via de psycholoog hoorde ik dat het andere ziekenhuis hier in de buurt een patiëntenstop heeft, dus dat is ook al geen optie.
Ik had nog wat van mijn vorige medicatie over, die ik nu eens sporadisch inneem als het echt nodig is omdat ik ze wil ’sparen’. Eindelijk had ik eens een vooruitzicht dat het ging beteren, en nu zit ik weer bijna zonder medicijnen, ik had bijna geen cravings meer in zoet en kon ik eindelijk gezonder eten, en ook voor schoolwerk heb ik het echt hard nodig.
Voor de Belgen hier, zou het nuttig zijn om nog andere ziekenhuizen te contacteren?
En mag de huisarts ADHD medicijnen voorschrijven?
Ik heb nog een afspraak staan bij die psychiater maar dat is over meer dan 6 weken maar.
Maar eigenlijk wou ik zowiezo al veranderen, want als ik kijk naar startdosissen van anderen( ik weet het je mag niet vergelijken, maar ik kan het niet laten), beginnen de meesten met 3 keer 10mg per dag, terwijl ik er slechts 1 kreeg per dag. Ik voelde echt dat het werkt, maar na 1,5u-2u is dit toch echt uitgewerkt hoor.
Sorry voor het lange bericht, ik moest het er eens afschrijven