Ik gebruik voor prive afspraken voornamelijk google calander. Zo kunnen vriend en ik onze afspraken altijd overal zien. Papieren agenda’s zullen we vergeten om mee te nemen als we naar de stad gaan bijv.
Laatst heb ik een Bullet Journal van MUS gekocht. Hier drop ik mijn to do lijstjes in, dingen voor mijn hobby’s maar ook bijv wanneer ik iets uit zoek voor SQL en het handig vind. dan drop ik het daar in. Klinkt rommelig nu maar ik heb nu tabbladen gekocht voor aan de zijkant, ieder dingetje heeft een apart kleurtje. Daardoor weet ik wat waar staat en kan ik het zo open flippen. (Die tabbladen uitzoeken heeft me 3 uur gekost van mijn leven omdat ik perse goeie wilde. )
Voorheen deed ik mijn bullet journal echt in secties opsplitsen. 10 pagina’s voor een to do list en 10 pagina’s bijv voor een spelletje waar ik mee bezig ben etc. maar daardoor had ik of geen ruimte meer of zat alles al in secties vol en kon ik iets niet meer kwijt. Daardoor merkte ik dat ik geen zin meer had in een journal of een boekje en liet die dan liggen. of ik besloot een ander boekje te pakken weer voor totaal iets anders.
(Ook ik ben trouwens groot fan van notitieboekjes blijven kopen en die stapelen ook maar op. maar ik heb nu besloten dat dat klaar is en ik deze maar gewoon vol ga plempen.)
Ik heb ook een setje met stencils gekocht via Amazon, kwam ik als tip tegen op YouTube van een ADHD kanaal. En daarmee kun je bijv een top 5 van iets maken of een maand kalender. Vond ik wel een fijne en ben benieuwd of dat ook gaat werken. Ohja, en nog vijf washi tapes gekocht omdat ik vond dat het na een jaar wel weer mocht…