Dankjewel trouwens voor je uitgebreide reactie! Ik heb vanaf nu/maandag zowel qua studie/werk wat ademruimte dus kan me eens gaan richten op het reorganiseren enzo haha. Wel toevallig, ik had dat van dat dienblad dus ook bedacht. Alleen dan moet ik m wel consequent gebruiken he
—
Ik had hier trouwens al eens gepost over dat ik twijfelde of ik voor mn studie extra tijd etc zou vragen… nou ik had dus gisteren tentamen en op gegeven moment moest er met een docent gebeld worden voor overleg en iemand deed dat aan de andere kant van de ruimte en vrij zacht (een studiegenoot van me zei achteraf dat niet eens gemerkt te hebben en zij zat er dichterbij), nou ik werd echt gek. Ik kon me ineens totaal niet meer focussen en had echt kortsluiting/werd er echt boos van (dat zakte daarna wel weer een beetje gelukkig).
Nou komt dat waarschijnlijk ook doordat ik al weken op mn tenen loop door werk/studie en dat ik gewoon kapot/moe/extra prikkelbaar ben, maar misschien moet ik het ook als m’n cue zien om toch eens met de studieadviseur te gaan praten.