Heel eerlijk begrijp ik dit wel heel goed. Mijn ex heeft (Wilde had schrijven omdat hij niet meer actief in mijn leven is maar hij heeft het natuurlijk nog steeds) ADD en ik had nog niet door dat ik ADHD had of de mogelijkheid er was dat ik het zou hebben. laat staan het uitgezocht te hebben… maar ik begrijp je zoo hard met dat het vermoeiend is. Bij mannen uit het soms ook zo anders. Mijn “huidige” (Ik ben niet van plan voorlopig om hem te gaan inwisselen) heeft ook ADHD en dat is aan de ene kant een totale blessing want hij heeft me hier wel heel goed door heen geholpen en nog steeds, aan de andere kant heeft hij ook weer delen ADHD die ik dan weer niet heb en frustrerend kan zijn. waaronder dus het drukke wanneer ik toe ben aan rust.
Vond ADHD central zelf eccht een fijne plek waar ze echt met je meedenken etc voor de diagnostiek dag. (Als ik over Nijmegen mag spreken)
Met de laatste paar psych sessies ben ik bezig met uitzoeken waar mijn 0 tot 100 aan woede vandaan komt en hoe ik er mee kan om gaan. Voornamelijk komt daar een beetje uit dat ik gewoon nooit gehoord/serieus genomen etc etc wordt en hierdoor de woede ontstaat en ik me daarna afsluit. Nu heb ik dus een pannetjes model naast het G schema etc gehad om het te ontdekken en de realisatie komt nu ook wel echt binnen dat mijn huidige werk gewoon groot en deels voor de frustratie zorgt. Wist wel dat het een grote irritatie/frsutratie factor was/is maar het werk inhoudelijk vind ik leuk. het is alleen telkens het gezeik er om heen wat ik gewoon niet kan handelen. vooral niet als je dus al 1000keer dingen hebt aangegeven.
Nu zou je zeggen; joh zoek een andere baan.
Ja, dat wil ik wel maar WAT. of ik overdenk het al jaren want ik weet gewoon niet waar mijn passie in zit naast analyseren/dingen oplossen. Uiteindelijk programmeren en hier in werken maar daar heb ik de skillset weer niet voor. wat ik mezelf moet aanleren maar niet de tijd voor heb/neem. Dus eindeloze cirkel waar je terecht in komt. Geen idee hoe ik dit moet gaan oplossen.
Nu ben ik weer gefrustreerd