@keekie Ah, thanks! Ga ik gelijk vermelden als ze me bellen.
@Acculader Goed om dit ook te horen. Want wat jij zegt vind ik ook belangrijk. Dat er ook met andere dingen rekening wordt gehouden. Mocht het dan geen ADHD zijn, dat ik misschien op een andere manier geholpen kan worden met de klachten die spelen.
@Zemraluani Ja, de grap was dat ik eigenlijk precies deze reactie had verwacht en dat ik het daarom zo lang voor me had uitgeschoven. Ik had ook echt mezelf opgehyped en mentaal m’n hakken in het zand gezet. Ik liet deze keer niet over me heen lopen. En over dat onwetenschappelijke, ik had juist het gevoel dat het andersom zou zijn, maar van de andere kant… Testen zijn vaak wel heel zwart-wit en lijkt me ook wel kut als je daar tussen valt zeg maar. Fijn om te horen dat ADHD Centraal niet alles is en dat lokale of andere instanties net zo goed of beter kunnen zijn voor iemand. En wow, dat is inderdaad snel, wat fijn!
@littlenumbers & @Clancy Fijn om de positieve ervaringen te horen. Geeft mij ook wat meer positieve vibes, haha.
Wat voor mij de doorslag gaf om PsyQ en ADHD Centraal als voorkeur op te geven, was dat zij een hele uitgebreide en duidelijke website hadden waar het heen kon gaan zeg maar. En PsyQ had ook een aparte uitleg over ADHD bij vrouwen en het aspect dat het vaak over het hoofd wordt gezien. Dat vond ik (en m’n psycholoog) ook best wel belangrijk. Tenslotte heb je natuurlijk nooit zekerheid. De ene instantie kan per locatie al verschillen en je moet maar net iemand hebben waar je niet mee kan levelen.