Ik was ook best wel voorzichtig met er aan te beginnen maar iedere week krijg ik vanuit de psych een module klaar en daar kan ik dan mee aan de gang en de week erna bespreken, eventueel volgende sessie op door en dan verder ontwikkelen.
Ze kijken wel naar wat je zou willen qua planner dus ze leggen niet 1 planner op, ze bieden je bijv een methode aan zodat je niet te streng bent voor jezelf. Ik was ook van ja ja zal wel maar het werkt wel echt. Ja, het is even wennen en ja het is soms kut want kut planning/planner en kut moet verschuiven. maar aan de andere kant straf ik mezelf nu veel minder af en denk ik; oke dit is een B taak en B taak is voor deze week. Dus lukt het vandaag niet dan is het geen ramp. Kijken in agenda waar er meer ruimte voor is om het te doen.
Ik werk(te?) bijv aan mijn angsten en dat is niet altijd even leuk om je spiegel voor te houden en dat houd je wel meer bezig dan alleen je huiswerk. tenminste, zo werkt mijn brein dan. maar het helpt me wel om dingen meer inzichtelijk te krijgen en begin ik me ook steeds meer dingen te realiseren. Ook niet altijd leuk, maja als je er niets mee doet dan blijft het.
Mijn nagels knippen/lakken of haarverven stel ik bijv ook uit net zo lang tot het NU moet. Maja care, het is ADHD. Je leert hoe je er beter mee kunt omgaan, je blijft nog steeds ADHD hebben.
Ik hoop dat ze snel plek voor je hebben en je het kunt laten uitzoeken!
Ik had vandaag gesprek met psycholoog en we zouden door gaan op het pannetjes model. al had ik van de week dus een paar doorbraken waardoor ik niet compleet flipte en nog meer begon na te denken aan mezelf. Waaronder ik nu dus ook echt een CV, sollicitatie heb gemaakt én zelfs al één verstuurd. Ook al ergens anders een recruiter gesproken. Paar conflicten middels het pannetjes model kunnen handelen zonder dat ik compleet in woede/tranen eindig. Ook heel veel grenzen aangegven deze week. Ze was echt super trots en ik ook!
oke doei lief dagboek.