Random, maar ik merk bij het koken echt heel erg de werking van de medicatie. Ik vind koken heel leuk, maar ben altijd heel erg bezig met ‘shit dit moet nu, hoe combineer ik deze dingen die op hetzelfde moment klaar moeten zijn, oh nee ik moet dit nog snijden’ en dan ligt overal spul, is dit nog niet af etc etc
Met medicatie lukt dat ineens allemaal wel. Ik wil altijd wel vast alles snijden en klaar liggen maar dat lukt dan weer niet en nu lukt het echt goed om met een systeem te koken. Gister 3 recepten tegelijk gemaakt (zoete aardappelpuree met een salsa, kip met een kruidenkortje, broccoli met kruiden) en het ging perfect terwijl elk recept best veel stappen had (puree eerst in de oven, daarna salsa maken met veel snijwerk, kip eerst platrollen, 3 bakken met verschillende dips voor het in de pan ging maken, broccoli eerst koken, daarna bakken met kruiden die allemaal gesneden moesten. Werkoppervlak schoon houden). Normaal zou ik helemaal gestressed zijn door zoveel stappen maar met n pilletje is het echt easy breezy en vind ik het zowaar echt leuk! En lukte dit alles ook gewoon binnen een uurtje, normaal is het eten dan eens klaar om half 9 ofzo.
Lekker onboeiend verder, maar voor mij echt chill dat het nu energie oplevert ipv andersom.