Ugh ik zou een lagere dosis medicatie proberen en dan na een paar weken een belafspraak met de psychiater om te evalueren en volgens mij zei ik zelf dat ik wel langer dan twee weken wilde proberen ivm feestdagen, vakantie etc, zodat ik ook weet hoe het gaat op werkdagen. Dus die afspraak is over 2 weken nu. Alleen heeft ie me maar voor 14 dagen meds gegeven en realiseer ik me dat ik het daarmee red tot halverwege volgende week 🫠
En ik heb ook geen zin om dan weer 1,5 week die oude dosis te gaan doen ofzo en dat slaat ook helemaal nergens op dus ughhhh zal wel weer bellen zo. Ik heb ook geen emailadres van hem dus zo’n gedoe altijd.
Zo’n gedoe weer en moet nog wel meer dingen regelen waar ik allemaal geen zin in heb, haha. van die telefoontjes en mailtjes waar ik gewoon geeeeeeen zin in heb mehhh. Het voelt erg verleidelijk om alles naar volgende week uit te stellen want “vakantie!!” maar dat slaat ook niet per se ergens op. Ook tot zover al mn goede voornemens om in december/de vakantie mn huis grondig aan te pakken zodat het meer een “thuis” is en wat op orde enzo. Laatste dag van de vakantie en het is nog een teringzooi en wil ook nog mn slaapkamermuur verven… Al hielp het ook niet dat ik deze week ziek(ig) was.
Zo eerst ook maar eens m’n nieuwe bril ophalen, dan krijgen m’n ogen ook weer wat rust
(was m’n vorige dus kwijtgeraakt onderweg ofzo, duur grapje…).
Wie weet helpt dit uitschrijven me de moed te verzamelen mezelf uit bed te schoppen en wat te gaan doen 

Edit: oke eerste telefoontje gehad en als t goed is worden mn meds geregeld voor nog twee weken. Dat is al iets, haha.