Wel fijn dat het ook bij jou daarvoor lijkt te helpen! Valt waarschijnlijk niet per se vast te stellen of het echt door de medicatie zelf komt, maar op zich maakt dat denk ik ook niet uit. Ik dacht nog dat het misschien ook indirecter zou kunnen werken; dat ik sinds m’n diagnose/medicatie misschien sowieso wel dingen anders ben gaan doen en minder stress heb ofzo, maar dat is eigenlijk momenteel totaal niet het geval
Op zich hoef je sowieso niet per se die lichtflitsen te hebben bij migraine. Volgens mij komt het zelfs een stuk vaker voor juist zonder die aura-symptomen. Nou moet ik zeggen dat ik volgens mij ook wel een redelijk lichte variant had. Ik had wel die lichtflitsen enzo en ook wel hoofdpijn/misselijk, maar als ik de omschrijvingen van anderen lees viel dat laatste bij mij nog wel mee en ik had vooral last van het eerste.
Dat van dat snacken herken ik ook wel trouwens! Al heb ik het idee dat dat inmiddels wel weer een beetje meer terug is naar hoe het was Zeker in de eerste periode viel me dat ook zo op. Ik kon wel gewoon eten, maar omdat ik veel minder spontane eetlust had was ik niet meer de hele dag alleen maar met eten bezig en had ik het idee ook meer bewuste en gezonde keuzes te kunnen maken. Ik weet niet welke medicatie jij hebt, maar lisdexamfetamine is in de VS ook gebruikt bij binge eating disorder dus op zich dan denk ik ook wel logisch dat je zulke dingen ervan merkt?