Ik had dit laatst toevallig met een arts “besproken” haha. Ik gaf aan dat ik nu fijne medicatie heb blabla dat ik heel tevreden ben, ook omdat mijn meeega erge hoofdpijn verdwenen lijkt. De arts vroeg het me te omschrijven en ik zei dat ik me herken in hoe mensen migraine omschrijven maar dan met 0, 0 geluix kunnen verdragen en dat het voelde alsof mijn hoofd ontploft, maar niet met lichtflitsen en vlekken. Zegt de arts; “Oh. Gelukkig is het voorbij”. Hahah dus ik weet niet of dit onder migraine valt, hoofdpijn of whatever en of het met de medicatie te maken heeft maar ik had zelf dus ook dat verband getrokken.
Wat me ooook opvalt is dat ik veel minder snack en normaler eet wanneer ik medicatie heb genomen… ja meestal neem ik het iedere dag alleen soms als ik laat wakker word dan neem ik het niet. De hele dag door loop ik dan onbewust chocola en snoep en koek te zoeken, heb dan eigenlijk niet eens heel erg zin erin of honger… Dit heeft wel echt met de medicatie te maken! Maar gewoon ook heel fijn dat dit bij mij minder is geworden, stuk gezonder zo.