Sorry voor de dubbelpost maar zag nog jouw vraag (en volgens mij had je er nog geen antwoord op gekregen). Misschien had je deze pagina al gezien, maar:
Je reisproduct is sowieso een gift wanneer je je bachelor hebt behaald, dus je zult geen prestatiebeurs meer opbouwen.
Hoeveel jaren heb je in totaal het reisproduct? Incl. de verlenging ivm Corona? Zes? Waren je masters allebei een een-jarige master?
De enige uitzondering die ik kan bedenken waarin iemand in de masterfase onterecht reisproduct ontvangt is als diegene (en nu negeer ik even het extra jaar ivm Corona) bijvoorbeeld vier jaar reisproduct verbruikt tijdens de bachelor, vervolgens een jaar over heeft voor het reisproduct en dan een meerjarige master gaat doen. Stel, de master duurt dan twee jaar, dan krijgt diegene een extra jaar toegekend (dus nog twee jaar reisproduct ipv een) maar besluit in het tweede jaar toch te switchen naar een eenjarige master. Dan is alles wat hij heeft verbruikt aan reisproduct in het 2e jaar van de master onterecht geweest.