Bij mij werkt de site alleen met Chrome.
Ik kon mn lening niet stopzetten. zwaar irritant. Het lukte mij in een incognito venster wel
Ik heb dit ook lang gehad maar vandaag zonder problemen via Safari
Ik ging eens kijken vandaag (ik ben nog niet begonnen met afbetalen) en er komt gewoon al zoooo veel rente op mân schuld ik ga dit echt nooit kunnen afbetalen binnen een paar maanden al 300+eu aan rente joejoe
Waar kan je dat zien??
Af- en bijschrijvingen op duo.nl
pak er maar een boterhamzakje bij voor het hyperventileren
Jeeeezus. 85 euro rente per maand. Ik hoef pas af te lossen over 20 maanden ofzo maar dan is er dus gewoon 1700 euro bijgekomen
Ja en het is rente op rente dus die 85 euro stijgt ook lekker per maand! amazing right
Jemig, zo veel? Maar dat rentepercentage is per jaar toch? Niet per maand?
Geen idee, ik snap het niet goed genoeg maar ik zie gewoon nu per maand + ongeveer 85 staan
Dus duo maakt zelf die berekening voor je? Ik hoopte dat je het verkeerd had berekend.
Mijn rente staat nog vast op 0% tot het einde van dit jaar, maar ik houd mijn hart vast.
Ik heb eerder rente gehad en dan maakt duo idd een maandelijkse berekening op basis van je schuld. Ik snap je gevoel met hart vasthouden. Duo heeft mijn schuld in tweeën gesplitst (geen idee waarom) dus heb gelukkig wel kunnen regelen dat degene met rente eerst afbetaald werd. En hoop het overige bedrag het komende anderhalf jaar flink te kunnen minderen. Energiekosten terug - DUO, balansbudget - DUO.
Die bitches zijn gemeen.
Oh tering.
Per jaar inderdaad
Hahah ja dankjewel
Ik ben dit jaar begonnen met afbetalen ivm rente op mijn schuldbedrag. Gelukkig heb ik al een deel kunnen afbetalen met spaargeld dat ik kan missen, maar het blijft toch ergens op de achtergrond knagen. Dus ik ben dingen op Marktplaats aan het verkopen en alle extra beetjes aan het gebruiken voor het afbetalen. Niet dat het daardoor ineens hard gaat (50 euro extra per maand?), maar zo voel ik mij toch wel er actief mee bezig of zo. Hoe gaan jullie om met ikwilsnelallesbetalen-gevoel? Denk dat mijn methode nou niet per se de beste is haha
Wat bedoel je met of jouw methode wel of niet het beste is? Je betaalt nu rente over je schuld en probeert zo snel mogelijk af te lossen en alle extra beetjes die je kunt missen gebruik je om af te betalen? Ik zou niet weten wat voor andere manier er ĂŒberhaupt is.
Ik betaal af en heb nog een paar rentevrije jaren dus ik los steeds het maandelijkse bedrag af en spaar daarnaast bij om eventueel alles in 1x te kunnen aflossen als er rente bij gaat komen. Ik zou nu al extra kunnen aflossen maar dat wil ik niet, ik laat het op mijn spaarrekening staan voor de laatste rentevrije dagen.
Waar heb jij een spaarrekening? Bij mij gaat het nog steeds echt niet hard
Ik zit bij Bunq Ă 2,01% per jaar, maandelijks 1/12e uitbetaald. Is nog best wat