Die schijtwebsite van DUO werkt serieus nooit. Inepte lui daar. Heb ook m’n maandbedrag doorgekregen dus ik wil mijn vrijwillige verhoging terugdraaien maar ik kan al de hele dag niks zien en geen acties doen
Volgens mij zag ik vrijdag of gister dat ze vandaag onderhoud zouden plegen
Misschien helpt een andere browser? Bij mij doet de website het nooit in Safari maar wel in Chrome
Maar nee, ben je gek. Hij doet ‘t gewoon nergens. Ook niet op totaal onlogische tijdstippen…
Doe je het op je telefoon? Dat heb ik ook altijd. Wat bij mij werkt is dan niet het nogmaals aanklikken in de browser, maar de pagina helemaal vernieuwen, dan doet ie het wel! Sorry misschien een beetje onduidelijk uitgelegd, hoop dat je snapt wat ik bedoel.
Dit heb ik laatst dus ook weken gehad. Uiteindelijk deed ie het in een andere browser op m’n werklaptop het wel. Volgens mij die kloterige van microsoft, Edge? Op iPhone etc geen enkele kans van slagen…
Bij mij werkt de site alleen met Chrome.
Ik kon mn lening niet stopzetten. zwaar irritant. Het lukte mij in een incognito venster wel
Ik heb dit ook lang gehad maar vandaag zonder problemen via Safari
Ik ging eens kijken vandaag (ik ben nog niet begonnen met afbetalen) en er komt gewoon al zoooo veel rente op m’n schuld ik ga dit echt nooit kunnen afbetalen binnen een paar maanden al 300+eu aan rente joejoe
Waar kan je dat zien??
Af- en bijschrijvingen op duo.nl
pak er maar een boterhamzakje bij voor het hyperventileren
Jeeeezus. 85 euro rente per maand. Ik hoef pas af te lossen over 20 maanden ofzo maar dan is er dus gewoon 1700 euro bijgekomen
Ja en het is rente op rente dus die 85 euro stijgt ook lekker per maand! amazing right
Jemig, zo veel? Maar dat rentepercentage is per jaar toch? Niet per maand?
Geen idee, ik snap het niet goed genoeg maar ik zie gewoon nu per maand + ongeveer 85 staan
Dus duo maakt zelf die berekening voor je? Ik hoopte dat je het verkeerd had berekend.
Mijn rente staat nog vast op 0% tot het einde van dit jaar, maar ik houd mijn hart vast.
Ik heb eerder rente gehad en dan maakt duo idd een maandelijkse berekening op basis van je schuld. Ik snap je gevoel met hart vasthouden. Duo heeft mijn schuld in tweeën gesplitst (geen idee waarom) dus heb gelukkig wel kunnen regelen dat degene met rente eerst afbetaald werd. En hoop het overige bedrag het komende anderhalf jaar flink te kunnen minderen. Energiekosten terug - DUO, balansbudget - DUO.
Die bitches zijn gemeen.
Oh tering.