Airfryertopic

Super crunch friet van Aviko vind ik lekker. Frikadellen van Mora, kroketten van kwekkeboom. Maar eigenlijk vind ik alle snacks van Mora en kwekkeboom wel goed

3 likes

Hier zijn Beyerlander airfryer friet en Kaastengels van Topking favoriet.
En Kwekkeboom inderdaad!

3 likes

Ik vind lamb weston friet het beste en kroketten van Van Dobben. Maar opzich is alles wel gewoon prima uit de airfryer eigenlijk

2 likes

Jaa Lamb Weston en dan de rustieke variant, die wordt heel krokant en ze hebben een gleuf om lekker veel saus mee te scheppen

3 likes

Inderdaad! Lekker saus met friet :ok_hand:. Maar de ziggy fries gekruid zijn ook heel lekker. Wel tussendoor schudden, maar dat moet met alle friet lijkt me

3 likes

Super crunch van aviko maar wel de oven variant. De airfryer variant doet t hier echt niet fijn.
Lamb weston is ook lekker. Volgens mij is de truc gewoon vaak schudden.

2 likes

Ik ga van alles van Mora proberen. Tip voor mensen met een Dirk in de buurt: de airfryer en oven mini snacks zijn nu allemaal 1,99. Scheelt echt enorm veel geld.

5 likes

Dat zijn mn favo kipnuggets

1 like

AH eigenmerk zoete aardappelfriet is echt top. Wel die uit de vriezer.

4 likes

Wordt mss niet zo hard als diepvriespatat, maar ik vind de verse p.atat van Friethoes uit de koeling van AH wel het lekkerste. Ze hebben nu ook Franse friet, maar vind die wat dikkere lekkerder! Sowieso doe ik de Airfryer wat hoger en wat langer dan de verpakking stelt, maar dat doe ik ook met alle ovendingen.

2 likes

Deze kipnuggets zijn echt heerlijk! Meer de structuur van normale kip dan normaal in kipnuggets en de korst wordt heel krokant. Wel echt prijzig, er zitten ook maar 6 of 8 ofzo in het doosje.

5 likes

Ja echt favoriete als je dit in de horeca krijgt

Zou je oliebollen en appelflappen van gister kunnen oppiepen in de airfryer of is dat een heel slecht idee?

2 likes

Ik heb ze net even in de oven gedaan dus in de airfryer zal ook wel prima zijn denk ik. Kan niet zoveel mis gaan toch?

2 likes

Nee is juist perfect! Ik piep ze altijd zo een 5 minuten op en dan zijn ze weer lekker krokant en warm haha.

Hoogstens zal de suiker op de appelflappen beetje smelten.

4 likes

Omg dit vandaag voor het eerst gedaan en perfect inderdaad!

2 likes

@Bunnyslippers @Sproetjes ah super! Op 150 graden, zoiets?

Ja ik ben lui dus doe ze op de standaardinstelling van 180, maar volgens mij is vanaf 150/160 prima. Kan niet zoveel mis gaan, als je ze nog niet goed genoeg vind doe je ze nog een minuutje langer.

1 like

Mijn oliebollenkraam gaf voor de airfryer 3 min op 150 aan.

1 like

Nat maken en 4 minuten op 180 graden in de AF. HEERLIE.

5 likes