Airfryertopic

Welke airfryer (Philips) hebben jullie? Mijne heeft de geest gegeven en ik gebruik hem dagelijks dus moet met een bloedgang een nieuwe! Ik heb nu de philips 5000 serie xxl

1 like

Heb geen Philips meer dus misschien heb je hier niks aan maar heb sinds kort een airfryer van Ninja en ben er zo blij mee! Veel krachtiger dan mn oude Philips en maakt alles zo ontzettend lekker. Maak denk 50% van mn eten erin.

Welke heb je precies? Je review klinkt echt goed

2 likes

Hij is onwijs snel, wordt goed heet, maakt goed knapperig. Je kunt meerdere dingen in 1 mandje doen dmv een rekje/roostertje. Goed schoon te maken ook.

Minpuntje: Er zitten onwijs veel opties op maar gebruik er wel voornamelijk maar 2. En hij maakt wel ‘herrie’ als in als hij bezig is hoor je vrij hard de ventilator bijvoorbeeld.

1 like

Topp dankjewel haha ben heeel benieuwd

3 likes

Heb uiteindelijk toch weer een airfryer gekocht (gekregen) gewoon dezelfde die ik al had haha.

1 like

Heb hem besteld, via corporate benefits met nog wat korting ook. Heb jij een fool proof “recept” wat de 1e keer niet mis kan gaan? Of zal ik gewoon de 1e keer wat snacks uitproberen.

Nou ik doe vaak maar wat :rofl: ik had bijv baked oats voor mn kind gemaakt met havermout, banaan, melk en ei en wat bakpoeder.

Wat bij mij altijd een succes is zijn gebakken aardappels:

• Rauwe aardappel in blokjes snijden
  • Even weken in koud water en daarna droogdeppen
  • In de airfryer, wat olie er overheen sprenkelen, evt wat kruiden. Ik doe altijd pas als ze klaar zijn zout erover
  • ik zet hem vaak op max crisp en dan eerst even 10 minuten, dan even husselen en opnieuw zo’n 10 minuten , en dan afhankelijk daarvan nog langer bakken tot ze goudbruin en crispy zijn!

Ik bak er ook een tosti in zonder boter of olie. Gewoon twee boterhammen met kaas ertussen, ongeveer 8 minuten op max crisp en halverwege even omdraaien

Ik heb het een paar keer gebruikt en erg tevreden! Vind het lawaai wel meevallen, heb bij vrienden met een kleine airfyer eigenlijk hetzelfde lawaai gehoord.

1 like

Is ie tot nu toe goed schoon te maken?

Ja gewoon met zacht sponsje, heb nog niks laten aankoeken ofzo.

2 likes

Ik doe alles gewoon in de vaatwasser, werkt hier perfect

2 likes