Airfryertopic

Hoelang heb je die eimuffins erin gedaan en op hoeveel graden?

Er is ook een app waar heel veel producten in te vinden zijn +aantal graden en minuten.
De app heet airfryer baktijden.

Voor mijn kind maak ik regelmatig kwarkbollen

-125 gr Kwark (kan ook met een smaakje)
-1tl olijfolie
-1 ei
-125 gr bloem
-1tl bakpoeder

-blauwe bessen/frambozen/appel/geraspte wortel of courgette

Soms doe ik er een beetje honing bij of kaneelkruiden

ongeveer 20 minuten op 160 graden. Tijd kan per airfryer verschillen

3 likes

Ik denk 180 en 10 min maar geen idee meer. Had dit artikel gevonden en die setting aangehouden volgens mij.

Ja die app met tijden heb ik ook indd geïnstalleerd.

Kwarkbollen, grappige naam, en klinkt best ok. Ik heb het even gegoogled en het lijkt soms op oliebollen volgens mij? Wel interessant om eens te proberen, want ze eet moeilijk brood. Bedankt voor het recept!
Oh, moeten die ook in een vormpje of gewoon een schep deeg in airfryer, of vorm je er eerst balletjes van ofzo?

1 like

Ik doe het in een vormpje. Mijn kind vind ze echt heel lekker. Zelf vind ik ze alleen op dag 1 lekker, voor mezelf doe ik er wel honing bij.
Ik check ook altijd even tussendoor met een sateprikker want de ene keer zijn ze erg hard na 20 minuten en de andere keer perfect.

1 like

Wat zijn volgens jullie de lekkerste snacks voor in de airfryer? Welk (huis)merk? En welke friet wordt in de airfryer het knapperigst?

Super crunch friet van Aviko vind ik lekker. Frikadellen van Mora, kroketten van kwekkeboom. Maar eigenlijk vind ik alle snacks van Mora en kwekkeboom wel goed

3 likes

Hier zijn Beyerlander airfryer friet en Kaastengels van Topking favoriet.
En Kwekkeboom inderdaad!

3 likes

Ik vind lamb weston friet het beste en kroketten van Van Dobben. Maar opzich is alles wel gewoon prima uit de airfryer eigenlijk

2 likes

Jaa Lamb Weston en dan de rustieke variant, die wordt heel krokant en ze hebben een gleuf om lekker veel saus mee te scheppen

3 likes

Inderdaad! Lekker saus met friet :ok_hand:. Maar de ziggy fries gekruid zijn ook heel lekker. Wel tussendoor schudden, maar dat moet met alle friet lijkt me

3 likes

Super crunch van aviko maar wel de oven variant. De airfryer variant doet t hier echt niet fijn.
Lamb weston is ook lekker. Volgens mij is de truc gewoon vaak schudden.

2 likes

Ik ga van alles van Mora proberen. Tip voor mensen met een Dirk in de buurt: de airfryer en oven mini snacks zijn nu allemaal 1,99. Scheelt echt enorm veel geld.

5 likes

Dat zijn mn favo kipnuggets

1 like

AH eigenmerk zoete aardappelfriet is echt top. Wel die uit de vriezer.

4 likes

Wordt mss niet zo hard als diepvriespatat, maar ik vind de verse p.atat van Friethoes uit de koeling van AH wel het lekkerste. Ze hebben nu ook Franse friet, maar vind die wat dikkere lekkerder! Sowieso doe ik de Airfryer wat hoger en wat langer dan de verpakking stelt, maar dat doe ik ook met alle ovendingen.

2 likes

Deze kipnuggets zijn echt heerlijk! Meer de structuur van normale kip dan normaal in kipnuggets en de korst wordt heel krokant. Wel echt prijzig, er zitten ook maar 6 of 8 ofzo in het doosje.

5 likes

Ja echt favoriete als je dit in de horeca krijgt

Zou je oliebollen en appelflappen van gister kunnen oppiepen in de airfryer of is dat een heel slecht idee?

2 likes

Ik heb ze net even in de oven gedaan dus in de airfryer zal ook wel prima zijn denk ik. Kan niet zoveel mis gaan toch?

2 likes

Nee is juist perfect! Ik piep ze altijd zo een 5 minuten op en dan zijn ze weer lekker krokant en warm haha.

Hoogstens zal de suiker op de appelflappen beetje smelten.

4 likes

Omg dit vandaag voor het eerst gedaan en perfect inderdaad!

2 likes