Airfryertopic

Ja! Ik heb een tijdje geleden voor tips gevraagd en heb uiteindelijk een Tefal Easyfryer gekocht voor € 70. Ik dacht als ik een ‘‘goedkope’’ airfryer koop en het is niks dan is dat niet zo erg dan als ik een Philips airfryer voor € 200 koop.

Maar ik ben echt fan en mijn vriend is helemaal fan! Hij gebruikt hem vaak om iets opnieuw op te warmen, kip te maken etc. Wij gebruiken hem uiteindelijk best wel veel!

Ja ik gebruik het heel vaak voor een snack tussendoor. Geen idee waarom de oven (missch vanwege voorverwarmen; schoonmaken) drempel verhogend werkt.

Ik heb de philips xxl, heb verder geen speciale tools (rooster of mandje) erbij gekocht

2 likes

Weet iemand of je gekookte eieren in de airfryer kunt doen en of ze dan crispy worden aan de buitenkant? :sweat_smile:

Dan zou je ze wel moeten paneren, maar ik denk dat dat wel lukt.

2 likes

Ik wil een airfryer aan gaan schaffen. Maar twijfel nu tussen de L of de XL. Ben alleen met mn dochter van bijna 1 (dus die eet nog niet zoveel :grin:). Is de L dan groot genoeg?

Wij hebben de XL voor twee personen en die grootte vind ik erg fijn. Dan passen er bijvoorbeeld ook wat grotere broodjes tegelijkertijd in. Wij hebben eentje van Tefal, daarvan kun je het rooster gemakkelijk schoonmaken. Die van Philips heeft zo’n rooster van draad en die vind ik heel irritant met schoonmaken haha.

1 like

Ik zou voor XL gaan, liever iets groter dan dat hij net te klein is en je hem dan niet gebruikt

2 likes

Zojuist de xl besteld! Super bedankt!

2 likes

Ik mag aankomende week de airfryer van mijn tante lenen om eens te testen. Hebben jullie tips qua merk frietjes, snacks of overige dingen die ik echt moet proberen?

1 like

Oh dit klinkt goed! Welk merk raad je aan?

Ga ik opzoeken dankjewel!

3 likes

Ik heb per ongeluk AH krokante friet voor in de frituur gekocht, maar heb alleen aan Airfryer. Zou dat kunnen? Volgens google zou het niet uit moeten maken, maar heb weleens ‘normale’ kroketten in de Airfryer gedaan en kwam ook niet goed. Zou ik ze dan langer er in moeten doen?

1 like

Ik denk ook een laagje olie want bij de airfryer snacks zit er al olie op (meestal)

1 like

Nee ik heb dat ook eens gedaan maar wordt niet lekker, ook niet met olie

Ik koop die altijd, want goedkoper. Werken goed bij mij.

bedankt voor de tip, mijn vriend en ik vonden hem heel lekker!

2 likes

Als het voor jezelf is zou ik gewoon in zon receptengroep op facebook gaan, staat zoveel in wat mensen maken.

Mijn ouders willen een airfryer kopen en twijfelen tussen een Philips Avance XXL of een Ninja 300 EU. Iemand ervaring met die laatste?

Ik twijfel al heel lang over het kopen van een airfryer. Mijn vriend eet wel eens frietjes of snacks, maar ik hou er niet zo van. We houden wel van afbakbroodjes, gegrilde groente, knapperige tofu uit oven etc, zou een airfryer dan een toegevoegde waarde hebben om dingen sneller en knapperiger te kunnen bakken of is het eigenlijk een overbodige luxe? De meeste mensen die ik ken gebruiken het toch vooral voor snacks en friet en daar zou het bij ons juist weinig voor gebruikt worden…

Ik zie hoogstens een toegevoegde waarde voor afbakbroodjes, afhankelijk van hoe snel je huidige oven opwarmt. Gegrilde groenten kan je beter op een bakplaat in de oven doen, want dan raken ze elkaar minder. Zelfde met tofu, dat wil je liever juist spreiden, anders heb je de kans dat het aan elkaar gaat plakken.

1 like