Ik word gewoon misselijk van je bericht
Wil je misschien delen wat voor knuffel? Misschien kunnen we meezoeken of zoals hier al iemand zei heeft een forummer hem.
Wat een verdrietig bericht zo
Ik word gewoon misselijk van je bericht
Wil je misschien delen wat voor knuffel? Misschien kunnen we meezoeken of zoals hier al iemand zei heeft een forummer hem.
Wat een verdrietig bericht zo
Darts is zooooo spannend
Sorry dartshaters
Hater hier, maar zelfs ik vind het spannend, haha. En dat irriteert me
Ik vind het ook spannend maar first to 7 jemig dat duurt toch meeega lang als de twee een beetje aan elkaar gewaagd zijn.
Ja ben benieuwd of ik niet in slaap ga vallen voor het einde
wekker om half 5 ook
Jongens jullie kunnen de dartverhalen kwijt in Algemeen sport op tv topic. Alles na dit bericht over darten wordt verwijderd.
Ik wil mijn oorbel gaatjes weer doorprikken na jaaaaaaaaren geen oorbellen meer te hebben gehad. Nu maar eens kijken of ik dat beter kan laten schieten of piercen.
Lula, ben jij dit? ![]()
Piercen natuurlijk
Ja denk dat ik het inderdaad ga laten piercen. Zit nu ook al te twijfelen of ik misschien meteen een 2e gaatje laat zetten dan
Er schoof net kort na elkaar voor en achter een berg sneeuw van mijn dak. Ik schrok me rot!
Lukt het ook niet om ze van achter door te prikken? Mijn zus lukte dat wel na bijna 20 jaar
Wel eens geprobeerd maar ze zitten echt heel erg dicht. Is me ooit wel eens met veel geweld gelukt maar is toen ook heel erg gaan ontsteken.
En @Chesirecat Ah lief onwijs bedankt voor het meedenken. Het is een jellycat konijn in het creme in een groot formaat (maat L). De kleinere variant of varianten van het konijn met hartjes/rozen in z’n hand kunnen we wel vinden dus die gaan we kopen als we deze echt niet kunnen vinden, maar de ouders hechten veel waarde aan deze qua herinnering en hoe het grafje nu is “opgesteld” dus vandaar dat we willen proberen dezelfde te vinden. Mocht iemand deze thuis hebben liggen en hem willen verkopen stuur me maar een dm
Internet hebben we echt uitgespeeld (alle websites van verkooppunten van jellycat bekeken die op de site van jellycat staan).

Sorry dit gaat niet inhoudelijk over darten, wilde alleen even kwijt dat ik me afvroeg waarom Wilco (van de leugendetector) ineens pijltjes stond te gooien op tv
Ik weet niet wie wie is maar de een is Wilco en de ander Gian van Veen
Hij gooide er zeker zas
Op mp kun je zoeken naar mensen die deze óf nog hebben (er zijn mensen met enorme schuren vol vacuümverpakte knuffels) óf nog kunnen maken. Dit komt goed!
Vandaag gedaan na 3 wijn. Na in tweede gat zeker 5 jaar geen oorbellen te hebben gedragen. Gaat itt een neuspiercing echt prima
Ik heb ooit na jaren ook mijn eigen gaatjes doorgeprikt vlak voor ik een date had. Ging prima, niet heel moeilijk. Het enige waar ik niet op bedacht was, was dat het een beetje gaat bloeden. Dus ik kwam thuis van mijn date met twee van die bloedstraaltjes in mijn nek.
Het is inmiddels mijn man, dus geen invloed gehad verder.
Hahaha ik dacht dat de grap was dat je twee plaatjes van Gian van Veen had gedaan, maar de rechter is dus echt Wilco! Echt dubbelgangers!