Wat zonde voor Dubreuil (positieve test). Heel benieuwd verder naar de strijd tussen Leerdam en Kok
Dat zeker. Maar vond de studio wel bijzonder. Want die zeiden waarom heb je een pcr gedaan. Want met zelftest kon je rijden. En dan andere schaatsers besmetten??
Zo’n mooie laatste race van Wüst!
Daar heb ik ook last van inderdaad. Voelde de tranen nu al opkomen haha
Oh ik had zo’n zin in het wk shorttrack, lees ik net dat Schulting positief getest is
Lekker voor Velzeboer! Goud op de 500 meter op het WK!
Zoveel sport vandaag!
Zo leuk dat vandaag de marathon van Rotterdam weer is! Lekker zonnetje ook En de Amstel gold race wil ik ook zien
Zijn er hier nog mensen die de Tour de France volgen?
Ja! Wat een heeerlijke finale!
Jaa zeker! Wout
Noooo Roglic!
Ook echt bizar dat dat ding op de weg lag.
Oke ik schakel net in. Wat lag er op de weg? Ze zijn wel lekker aan het inlopen, hopelijk blijft de schade beperkt
edit: oh ik keek verkeerd, niet echt aan het inlopen helaas
Bij een rotonde lagen er van die hooibalen in plasticfolie/zakken als afscheiding en 1 daarvan (de laatste in de rij) was op de weg terecht gekomen.
Ja ik las net op twitter dat op het moment dat de voorste renners erlangs reden de hooibaal nog gewoog en dat de tv motor die ervoor reed hem waarschijnlijk heeft aangetikt. Zo intens zuur.
Hup Taco!
JEZUS
Ah damn, dat is wel echt intens zuur
Ah kut ik had het Taco zo gegund. Hij sprint alleen wel echt zo lelijk met dat hoofd alle kanten op haha
Aaah wat jammer, toch Clarke
Haha ah dat interview met Taco en z’n modderige mond
Edit hahah “ja… ach… achteraf is mooi wonen