ik vind hem zo’n leuke renner
Jeetje Nierman vertelt nu bij de NOS dat Roglic bij zn val zijn schouder uit de kom had en dat het even duurde voordat hij hem er zelf terug in kreeg, vandaar dat het wat langer duurde voordat hij weer op de fiets zat Je zal maar net je arm uit de kom hebben gehad en dan over die kasseien moeten dokkeren, wat zal die pijn hebben gehad.
Wat irritant van die demonstratie bij de Tour
Iemand nu naar de Tour aan het kijken?
Yess ik! Maar ben pas net ingeschakeld dus ben nog aan het bijlezen haha
Yess ik kijk al even (op de achtergrond ivm werk). Was een toffe rit wel vond ik.
Zo knappe actie van Vingegaard! Ben benieuwd wat dit gaat doen.
Vooral omdat ze hier echt de hele rit al naar toe hebben gewerkt, echt heel mooi om te zien.
Oh jongens mn hart. Wat intens genieten deze etappe!
Wat een machtsvertoon van Vingegaard zeg en wat zakte Pogacar onverwachts door het ijs. Spectaculaire etappe!
Fijn dat Pogi toch niet de doodgeverfde winnaar is
Ongelofelijk fijn, ik vind het maar saai met Pogi
Eigenlijk vind ik Roglic en Vingegaard ook saai maar wel minder. Er zijn zoveel renners met meer uitstraling!
Oh ik kijk nu vive le velo en echt genieten van de samenvatting. Kon niet live kijken, echt jammer als ik dit zie!
Oh jongens dat interview met die ploeggenoot van Jakobsen zo mooi
Ik hoop nog wel op wat vuurwerk in deze laatste Pyreneeën etappe
Ach een val van Pogi. Zonder erg maar toch jammer van het duel. Ze zetten elkaar wel lekker onder druk vandaag.
Edit: sportief man want Vingegaard wacht.
Wow niet verwacht dat Vingegaard zou wachten.
Hoop wel dat Pogi hetzelfde doet als het andersom is. Net de 1e keer deed hij dat niet.
Hahah nee precies.
Hij zat best snel weer op zn fiets en was denk ik sowieso wel teruggekomen, dan had ie er alleen wat harder voor moeten werken. En als dit de aanleiding voor de genadeklap van Vingegaard was geweest had ie dat tot in de eeuwigheid moeten aanhoren.
Denk dat het Vingegaard ook wel goed uit kwam dat het even wat rustiger ging, nu konden zijn ploeggenoten uiteindelijk terugkomen.
Ja dat dacht ik ook, nu ging ie er ook meteen weer achter hangen. Stukje relaxter toch dan in je eentje verder moeten gaan
Ohh hij lost!