Algemeen sport op tv topic

Pogi breekt toch. Jumbo naar de overwinning :scream:

1 like

OMG! Het is klaar voor Pogi!

1 like

Ik heb gewoon kippenvel haha echt een mooie tour dit jaar vind ik. De winnaar boeit me niet super veel, maar gewoon het gevecht en Van Aert enzo, bizar.

5 likes

Pogi eraf! Wow die moet gaan knallen zaterdag

2 likes

Ja eerst nog een tijdrit en die zijn vaak zenuwslopend voor zenuwachtige renners haha.

Maar trouwens ook even: die Wout van Aert mensen :scream:

1 like

Haha en dan nu van Aert bij Pogacar in het wiel, wrijf het er even in :joy:

Heerlijk :stuck_out_tongue: lekker cruisen daar

1 like

Pogi kan wel echt nog gaan verrassen daar, nu al zin in

2 likes

Vorig jaar was Vingegaard in de slottijdrit 25 sec sneller dan Pogacar. Toen was de situatie in het klassement natuurlijk veel anders, maar toen was Pogi ook niet zo uitgewrongdn als nu. Dat hij 3+ min kan goedmaken in 1 tijdrit gaat er bij mij echt niet in

4 likes

Ik hoop het! Maar met hem geloof ik het pas als ik het zie hoor haha. Hoe dan ook spannend

2 likes

Jaa dat ook! Ik zag net een tweet dat het er bij de voet van de slotklim goed uitzag dus ik hoop zo dat hij die een beetje oke op komt :crossed_fingers:

1 like

Kijken jullie nu ook weer? Gaat snel leuk worden!

3 likes

Ja sowieso! Hoopte even dat Bauke zou winnen maar hij hield het niet vol (en toen kwam WvA)

4 likes

Ah Woutieee, fijn

1 like

Pogi en Vingegaard lijken gewoon nog sneller dan machine Wout van Aert :scream:

1 like

Ahh Woutje huilt, wat leuk voor hem. Benieuwd of het hem is gegund door Vingegaard. Allebei toffe gasten

En @Bubbless Pogi gelukkig geen gevaar geweest!

3 likes

Ik zit de samenvatting van atletiek te kijken en ik zou echt heel lang naar gregory sedoc kunnen luisteren :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Hij vertelt echt zo enthousiast maar is ook vooral goed te volgen voor leken! Echt een aanwinst.

1 like

Nog meer mensen het EK turnen aan het volgen? (Of andere EK’s want in München zijn er 12 tegelijkertijd haha)

Oh wow dat zijn er veel. Wel goede reminder voor het EK atletiek. Dat wilde ik volgen maar zie dat het sowieso pas vanaf de 15e is. Eens kijken wat er dan verder allemaal is en wat er zoal wordt uitgezonden. Het is tenslotte veel te warm om zelf al te veel te doen, dus dan kijk ik liever naar sportende mensen haha