omg die val bij de massastart
Had echt met haar te doen, je kon haar wanhoop in het interview gewoon voelen.
Zo die klap van Nuis was niet mis…
Zo echt een mooie race van Roest!
Wat een knappe race van Beune!
Heel knap inderdaad! Ben benieuwd of ze nog energie heeft voor de 1500!
haha ik zou 't heel wonderbaarlijk vinden, ik kan me voorstellen dat je je zoooo zwaar kapot voelt en dat 't zuur uit je oren komt haha.
Wel heel jammer voor Schouten, had 4x wk goud op één toernooi ook wel machtig mooi gevonden
Moet zeggen dat het mij niet verbaasd. De laatste paar interviews die ik met haar zag kwam ze al beetje over alsof ze afscheid aan t nemen was ofzo. Vind het ook niet zo gek, die vrouw heeft volgens mij alles gewonnen wat ze kan winnen, kan me dan goed voorstellen dat je dan op een gegeven moment denkt het is wel goed zo en nu ga ik leven.
Ja ik ‘schrok’ er wel van! Wel echt ontzettend irritant dat in comments op nieuwsberichten hierover er meteen aangenomen wordt dat ze stopt omdat ze een gezin wil stichten. Hoezo moet hier meteen weer over gespeculeerd worden.
Zat net ook dit interview te kijken (in het artikel) en zag 'm ook echt niet aankomen want ik dacht ook van joh dan trek je nog ff door tot de Spelen ( haha ja ik snap echt wel dat het niet zo makkelijk is) Drievoudig olympisch kampioen Schouten (31) stopt met schaatsen maar vind haar uitleg heel helder en begrijpelijk zo wel. Als je alles hebt gewonnen wat je wilde winnen en je wil gewoon een ander leven gaan leiden
Omdat je als vrouw van 31 niets anders wil dan je voortplanten…
Ik hoop trouwens wel dat ze van het weekend nog mee gaat doen aan het NK. Puur eigen belang, aangezien ik er heen ga en het toch wel tof zou vinden om haar nog een keer in actie te zien.
Ze zegt na dit seizoen dus ik hoop het voor je! Zou ook wel een mooi afscheid zijn.
Snap ook wel dat ze het zo doet, nu is het een stuk minder beladen en anders krijg je natuurlijk tig vragen over de laatste keer, dit dat.
Ja en dit is dan ook laatste kans in Thialf, dus zou het me verbazen als ze niet mee doet. We gaan het zien.
Ik had gelezen ja, heel jammer.
Hebben nog meer toppers afgezegd en waarschijnlijk zeggen Kok en Beune ook nog af.
Snap het ergens wel, maar vind het wel heel stom en niet netjes naar het publiek toe.
Ah ja ik lees inderdaad dat veel schaatsers die hun startbewijzen al binnen hebben dit NK laten schieten. Niet gek net zo na het WK afstanden maar wel zonde voor het publiek! Hopelijk heb je alsnog een leuke tijd van 't weekend
Kijkt iemand shorttrack nu? Wat een chaos bij de 1000m
Jeetje wat een gekke finale! Dat ze ook nog een herstart gaan doen (en dan zonder Desmet, sneu want op de beelden lijkt het echt alsof Schulting wegglijdt met haar schaats) en dat je gewoon van wk goud naar helemaal niks gaat.
Edit: en ook dan die enkel van Schulting Je zag al wel toen ze nog op stond dat ze het niet ging maar blegh… wat houdt dit in nog voor de relays…
Vrees voor een botbreuk bij Schulting, yikes