Algemeen sport op tv topic

Wat een rampendag dit :sob:

1 like

Irene Schouten is in verwachting!

7 likes

Weet iemand waar je het EK atletiek live kunt kijken? Ik dacht dat de NOS wel een livestream zou hebben maar zie er nergens eentje

Op die website van Eurovision sport (toen ik zocht op AllAthletics) kom ik wel op een becommentariseerde livestream. Volgens mij moet je wel een account hebben maar dat had ik nog van een tijd terug voor de Olympische Spelen

1 like

VRT (belgie) en 2DF (Duits) zenden nu uit volgens de tvgids

1 like

Ah, ik volg dit soort dingen vaak via duitse zenders; vind hun commentator ook fijner dan die van nos :crazy_face:

1 like

Ja ik ook haha, daarom was ik ook op zoek naar een stream. Hopelijk laten ze het ook zien op de stream, ze benoemden net wel dat ze het stadion binnen kwam dus ze is wel zichtbaar op hun radar haha

1 like

Iemand die ook de volleybaldames volgt?
Wat een goede wedstrijd net tegen Canada! Bijna zeker van de Olympische spelen hierdoor

1 like

Het was echt een hele leuke wedstrijd om te zien. Werd even wat spannend in de 3 set. Maar zo goed gedaan!

Kijkt nog iemand de Tour? Was bang dat het een saaie sprintetappe zou worden maar het is echt spectaculair.

1 like

Wat is Angel Daleman goed bezig zeg, zo knap! (Schaatsen) Kijken er nog meer mensen?

6 likes

Alles nog gezien. En idd heel knap wat ze doet in de wereldbeker.

1 like

Wat een heerlijk sprinttoernooi tot nu toe. Vond het allrounden van een slaapverwekkend niveau, maar dit maakt het wel goed. :ice_skate:

7 likes

Jaa, heerlijk! Er worden mooie tijden gereden.

Krijg al helemaal zin in de Winyersoelen volgend jaar!

1 like

Al zijn de langere afstanden nooit het leukste deel om te kijken

Nee niet mee eens. Ik ben een liefhebber van allrounden en kan echt genieten van het vergelijken van onderlinge rondetijden op een 5 of 10 km, maar met dit niveau heeft dat geen nut.

1 like

Wat een spannende afsluiting nog op het NK allround!

5 likes

Meer kijkers van het EK sprint? Ik vind Schulting zo’n leuke sportvrouw. Echt nice dat ze het zo goed doet op de langebaan!

4 likes

Wel jammer dat het niet zo spannend is! Misschien zou je nog kunnen denken wie van Nederland wordt 1-2-3 maar het niveau daaronder is niet te vergelijken

Dat Jake Paul shot elke keer als Jutta Leerdam moet schaatsen, dat ze dat ook niet ondertussen de neus uitkomt haha

1 like