Algemeen sport op tv topic

It’s been fun
Kan dit topic weer even terug over de stof gaan liggen die ik net heb weggeveegd

1 like

Gaat er iemand het EK hockey volgen?

Jammer dat het er niet uitkomt, tegen Spanje. Twee keer gelijkspel is niet echt een geweldig resultaat natuurlijk…

Vandaag gaat het gelukkig een stuk beter!

Haha ja gelukkig wel, maar ze moesten ook wel! Maar 5-0 is wel een mooie score, lijkt me niet dat ze dat nog weg gaan geven

1 like

Niet bepaald :joy:

Lekker wel! Niet echt een boeiende wedstrijd haha

Ga je nu ook kijken?

Ja, ik zit er klaar voor!

1 like

Heujj Europees kampioen en op naar Tokyo :champagne:

1 like

Hoop echt dat de hockeymannen zich toch nog weten te plaatsen voor Tokyo!

Nou, dit zit wel goed denk ik!

Ja dat denk ik ook wel haha, gelukkig maar!

1 like

Na Ajax gisteren, wat voor mijn doen te laat was afgelopen, nu handbal kijken in bed. Hoop dat dit een betere wedstrijd wordt als die van gisterenavond maar tot nu toe loopt het erg lekker. Kijkt er nog iemand meer?

Haha ik praat gewoon rustig verder tegen mezelf :joy:
Ik kijk Nederland - Rusland (handbal) en 't is zo spannend!

1 like

Finale!!

1 like

Jaaaa!!! Omg het was zo spannend

Vind het zo jammer dat ik het niet heb gezien :cry: maar wel echt heel cool dat ze de finale hebben gehaald!! Had ik vooraf niet verwacht

Ah jammer inderdaad, misschien zondag een herkansing?
Ik had het ook echt niet gedacht vooral omdat Rusland nog ongeslagen was en Nederland toch al best een aantal mindere wedstrijden had gespeeld

Ja ga dan zeker proberen te kijken! En precies dat inderdaad, al hebben ze natuurlijk ook wel 2-3 héél goede wedstrijden gespeeld. Benieuwd wie de tegenstander wordt! Gevoelsmatig kunnen ze Spanje wel hebben maar ja, je weet het niet