Algemeen sport op tv topic

Ja het kon echt alle kanten op vallen vandaag maar gelukkig door goed en scherp spel trok Nederland nu aan het langste einde! Ik hoop ook Spanje eigenlijk maar dat komt ook omdat het zo historisch was dat ze wonnen van Noorwegen dat ik denk van uhh zou dat dan nog een keer lukken…?

1 like

Ik heb het ook niet gezien maar de livescore was dodelijk haha. Ik weet wat ik zondag met mn vriend (die handbalt zelf ook, ik niet) ga kijken.

Ik heb mijn plannen van zondag maar even geappt of we ook ongeveer 1,5u later konden afspreken (of dat ze met me meekijkt haha) en was gelukkig goed :blush:

1 like

We gaan kijken naar Nederland - Spanje! Spanje heeft gewonnen van Noorwegen met 28-22

1 like

Wow had echt op Noorwegen gerekend (als heb ik er totaal geen verstand van en ken ik Spanje niet)

Jaaa had het gezien! Leuk zeg, ben benieuwd!

:frowning: tot nu toe loopt het niet echt lekker. Ja voor Spanje is

Gelukkig inmiddels gelijk! Maar wat ging Spanje hard zeg

1 like

Eindelijk een voorsprong!

En gelijk door naar 3 punten voor, superrrr

1 like

Heerlijk die 2 pingels die werden tegengehouden!

Spannend!! Begin was slecht maar het wordt steeds beter. Benieuwd naar de tweede helft!

Jaa heb het idee dat ze steeds meer in de wedstrijd groeien. Verschil van 4 is wel veel maar ja andersom is het eerder in de wedstrijd ook al omgedraaidd dus nog opties genoeg

Ik vind dit echt veel te spannend

Ik ook, ik hou het niet meer haha

Shit hey het kan echt nog alle kanten op

Ja ik kan er bijna niet meer naar kijken. Deze aanval moet er in

Aaaaaaah yes omg hoe kan dit! Janken hier haha

Holy shit! :scream:

WAT gebeurde hier nou??? Waaaah

1 like