Algemeen sport op tv topic

WK Atletiek Indoor is niet echt ergens te zien behalve in de avonden op npo3?

Op de rtbf en nos las ik. Heb deze middag via rtbf gevolgd

1 like

Wat knap van Dokter op de vijfkamp!

Zin in estafette straks! En gun Visser ook een mooi resultaat

Edit: Knap van Nadine! Gun het haar altijd zo. Altijd finale plaatsing maar altijd net niet. Fijn voor haar

6 likes

Olympisch schaatstoernooi 2030 in Thialf steeds dichterbij: rol Turijn lijkt uitgespeeld - Olympisch schaatstoernooi 2030 in Thialf steeds dichterbij: rol Turijn lijkt uitgespeeld

Nou ik lig al klaar voor kaarten als dit doorgaat :partying_face:

9 likes

Zoooo me too!!

2 likes

Jaa dit zou echt mega leuk zijn!!

2 likes

Spelen na 100 jaar terug in Nederland? Hoe Thialf op koers kwam voor Winterspelen 2030 - Spelen na 100 jaar terug in Nederland? Hoe Thialf op koers kwam voor Winterspelen 2030

Mooi artikel. Qua sfeer en alles is dat in en rondom Thialf ook zeker wel te creeren. Wel is Heerenveen - Alpen veel verder dan Milan - Cortina lijkt me. Maar goed op t geheel maakt dat ook niet meer uit denk ik .
Ik word wel enthousiast. :grin:

1 like

Ja en ik snap dus wel dat de schaatsers minder enthousiast zijn dan het publiek (ja ik hoop zelf ook te kunnen gaan). Natuurlijk is in Thialf schaatsen mooi, maar kan me ook voorstellen dat het daardoor als een ‘normaal’ toernooi voelt en het voor hen minder bijzonder is als je zo ver bij het ‘echte’ Olympische dorp vandaan zit. Het duurzaamheidsoogpunt is heel goed, maar dat argument doet het ook wel beter dan vertellen dat langebaanschaatsen qua sport minder prioriteit heeft.

1 like

Ach Erben stopt als analyst bij de NOS vanwege belangenverstrengeling

1 like

Gaat er iemand de bokswedstrijd kijken met Rico Verhoeven in Egypte?

Ik had hem gamraag life willen zien, maar ze vragen data 28 pond voor!!

Volgt er hier iemand ook NBA basketbal? Echt jammer dat de wedstrijden midden in de nacht zijn haha, maar logisch dat ze daar natuurlijk voor prime time gaan. Ben benieuwd of de Knicks donderdag kampioen worden of dat de Spurs toch nog terugkomen. Had echt niet verwacht dat ze 2 keer thuis zouden verliezen.

1 like

I’m rooting for the Knicks. Zou zo geweldig zijn, ik kan niet live kijken maar lees s’ochtends wel het verslag

2 likes

Ja ik ben te oud om live te kijken haha. Dus we gaan terugkijken in de avond en nieuws vermijden. Ik hoop ook Knicks, denk dat New York echt gekkenhuis wordt dan. Laatste keer 1973 haha.

1 like

Wow, heb je game 4 van vannacht gezien? Knicks stonden 29 punten achter en hebben dat weggewerkt net aan 2 seconden voor het einde. Met een puntje verschil gewonnen

1 like

Maar echt, met open mond teruggekeken. Hoe kan je dit weggeven. Wat mij betreft mogen de Knicks zaterdagnacht kampioen worden. Wel echt leuke finale. Merk je toch dat qua regels basketbal wel echt 1 van de leukere sporten is om te kijken, veel meer aan elkaar gewaagd, en eens een kampioen betekent niet per se dat je dat volgende keer wordt qua draft etc.

Edit; Taylor Swift en die trutjes naast haar waren alleen echt vet ergerlijk zeg.

2 likes

Ik vond ze ook irritant. Ik probeer trouwens te zien of ik naar wk basket van de vrouwen kan gaan in Berlijn in september. Vind dit zo leuk om te kijken en de sfeer is altijd super.

Ook wel leuk om te zien hoe die sfeer in NY nu is en dan had ik nog een reel gezien met spike lee, ben stiller, adam sandler, tracy morgan in de finale van 1999 en nu weer in 2026.

1 like

Oh leuk, die reel kom ik vast nog tegen haha. Die groep zie je zo vaak bij die wedstrijden, Ben Stiller is er ook altijd.

Heb me toch bedacht, ik wil eigenlijk dat de Spurs zaterdag nog 1x hun eer mogen redden. Had toch medelijden met ze, het is gewoon nog een heel jong team. Vond het toch wel heel sneu. Bovendien, als ze dinsdag kampioen worden spelen ze thuis, en dat lijkt me voor de Knicks nog vele malen vetter haha.

Ik moet wel zeggen, ik ben ook echt onder de indruk van Stephon Castle, echt bizar dat hij pas 21 is.