Algemeen sport op tv topic

Wauw ik heb tranen bij Sablikova. Wat prachtig

4 likes

Ohhh dit allrounden is toch weer echt prachtig. Echt spannend wordt het.

Ik was hier vandaag bij schaatsen en het was mijn eerste keer en ik vond het zo leuk! Wat een leuke sfeer. En hoe iedereen klapte voor Sablikova was zo mooi, kreeg echt zelf een brok in mn keel ook @PaulieBleeker

Al met al zo genoten

11 likes

De carriere van Belt Maalderink zit er op. Jammer, ik vond hem meestal wel lekker scherp :smile:

NOS-loopbaan Bert Maalderink (62) zit erop, afscheid bij WK allround in Thialf - NOS-loopbaan Bert Maalderink (62) zit erop, afscheid bij WK allround in Thialf

2 likes

Grappig dat ik al die tijd eigenlijk nooit heb geweten hoe hij eruit ziet haha, terwijl ik zijn stem zoooo vaak heb gehoord

Het is niet echt op tv maar ik ben toch ff klaar gaan zitten voor de Boo vs Beuning zometeen :partying_face: (21:25 live op YT stream van De Zilveren Bal)

4 likes

Ondanks dat ik Jenning leuker vind dan Joy, hoop ik zo dat Joy wint!

4 likes

Jaaaa, heb precies hetzelfde!!!

3 likes

Het amateurisme spat van deze stream af, echt heerlijk hahaha

2 likes

Echt he hahaha

1 like

Ja echt geweldig, ook die beelden dat je soms helemaal niemand ziet :joy::joy::joy:

3 likes

Lekker stort maar in Jenning haha

Had niet verwacht dat hij zo snel zou starten

3 likes

Jaaaaaaaa Joy!! Zo leuk maar deze beelden ahahahhaha ik volg er niks van

1 like

Haha echt hè. Ze waren ook opeens over de finish

4 likes

Op een gegeven moment werd er per ongeluk een venstertje van een ander programma bij in gesleept hahah

2 likes

Ik ben de rest van de zilveren bal nog aan het kijken, maar wat moet het lekker zijn om Stolz te verslaan. Ookal is het meer dan logisch na zo’n seizoen

Hebben jullie dat van Trump gezien over Jutta :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting:

Hoop dat zij er ook van kotst

Zij weet precies met wie ze gaat trouwen hoor, ze is precies zo anders ben je daar niet mee verloofd. Bijna 30 die vrouw, geen onwetend kind.

10 likes

Ja ik hoop het tegen beter weten in :cry:

Accepteer gewoon dat ze een loser is.

3 likes