Algemeen sport op tv topic

Die laatste paar seconde waren echt krankzinnig

@Paardenmeisje hier zijn er meer aan het kijken :grin:

Jaaaaa

Ik snapte er niets meer van, commentator ook niet maar wat fantastisch!

1 like

Gaan er nog meer mensen kijken naar het sportgala?

Mijn gokken zijn:
Sportman : vd Poel
Sportvrouw: Schulting
Team: handbaldames
Coach: Sarina Wiegman
Paralampier: Jetze Plat

Oee thanks voor de reminder. Dit wilde ik gaan kijken.

Wow dit had ik niet verwacht! Ik ken hem eigenlijk nauwelijks

Haha ik zei net tegen m’n vriend, genomineerd zijn Eric ten Hag, Sarina Wiegman en iemand die ik niet ken :sweat_smile:

1 like

Ligt het aan mij of is het best heel erg duidelijk dat de handbal dames pas op het laatste moment genomineerd zijn? Gezien de filmpjes en teksten tot nu toe zeg maar …

1 like

Klopt, valt mij ook op!

Irriteer me er echt heel erg aan! Maar gezien ik behoorlijk bevooroordeeld ben denk ik, wist ik niet zeker of het aan mij lag :stuck_out_tongue_winking_eye:

Buiten dat irriteer ik me ook aan het geluid steeds haha. Vooral van Dione, die mic lijkt slecht te werken.

1 like

Maar het is toch ook bekend dat ze pas zo laat genomineerd zijn?

Ja heel raar gelopen, hoorde op de radio dat je tot zaterdag kon stemmen/nomineren maar dat de dames pas zondag genomineerd werden.

(Weet niet precieze verhaal maar er klopte niks van)

Dit was euhmm… bijzonder?

Er wordt normaal gesproken gekeken naar prestaties tot 1 december, daar is nu een uitzondering voor gemaakt.

Klopt, ze hebben inderdaad een uitzondering gemaakt. Maar nu komen ze nergens in voor, qua video’s en praatjes zeg maar. Begrijp dat er een hoop natuurlijk al helemaal klaar stond, maar ze hadden toch heus wel érgens nog bij gekund :sweat_smile:

Wel echt jammer dat er zo weinig sporters zijn die de prijzen winnen.

Oh op die manier, ja daar heb je gelijk in! Al ben ik al blij dat ze iig die uitzondering hebben gemaakt.

Lijkt me haast wel dat ze gaan winnen toch, zo voelt het een beetje. Zo van het meest recent toegevoegd dus ook grootste winkans. Sowieso boven ajax en oranje leeuwinnen (aangezien die niet hebben gewonnen)