Dat viel mij ook op, en online is het bij Picnic en AH niet voorradig. Hopelijk komt het nog terug.
Ik bestel regelmatig picnic, maar ik vind fruit, brood en kipfilet (voor op brood) niet lekker/ is snel niet meer goed.
Ja dat zie ik nu ook. Maar kaneel in zuivel kan echt niet.
Vroeger verkochten ze bij de AH to go van die verse sappen een variant met yoghurt, sinaasappel en kaneel en dat was echt mijn lievelings. Heb het later zelf nog eens proberen te maken, want hoe moeilijk kan het zijn, maar het was lang niet zo lekker als die van de AH. Later hadden ze een Optimel variant, dus deze die jij had geproefd, maar sinaasappel ipv met abrikoos en die was ook niet zo lekker als die van de AH.
Beetje late reactie waarschijnlijk. Bij picnic zijn de hoeveelheden soms wat kleiner dan ik verwacht. Dus let op de grootte/gewicht van een product.
Ja het is al weken uitverkocht, had ik ook al gemerkt.
Ik kon het vandaag weer aan mijn bestelling van morgen toevoegen, bij AH!
Ben al 3 keer op rij vergeten de tuintjes te vragen. Doe voor ~140 per week boodschappen
Neem tegenwoordig geen bon en doe alles bij de zelfscan dus dan denk je er ook niet aan
Ik kan het mis hebben maar volgens mij zag ik op FB voorbij komen dat de tuintjes er al even niet meer zijn! Vanochtend zaten ze ook niet bij mijn bestelling.
Bij onze AH straatverbod bij de zelfscan een pilaar met bakken “tuintjes” kun je zelf pakken na het betalen.
Ik ben gisteren bij ah geweest en het schap was terug, maar nog wel leeg. Heb wel een voor mij nieuwe smaak Garlan gekocht.
Niet pittig, smaakt een beetje zoetig.
Ik kan de aanbiedingen in mijn persoonlijke bonusbox niet activeren, hebben meer hier last van?
Ja klopt heb het net in de winkel gevraagd, moest later maar weer ff kijken.
Ik wil voor de eerste keer een bestelling bij AH plaatsen, maar wordt het bezorgmoment nog wat exacter? Het is nu een window van 5uur en dat vind ik vrij ruim
Ja dat wordt exacter.
Als je bestelling niet meer gewijzigd kan worden krijg je een melding als ‘je bestelling wordt morgen tussen 10.00 en 10.45 bezorgd’.
Op de dag zelf krijg je updates over hoeveel klanten er nog voor je zijn, en als er niemand meer voor je is krijg je iets als dit:
Vroeger was het ruimer dan nu.
ahh dat is top! Vond 5uur al redelijk ruim om thuis voor te blijven eigenlijk.
Heb jij ook dat het kortere tijdvak steeds blijft verschuiven? Bij mij begint het dan bijvoorbeeld met tussen 10:16 en 10:26, dan is het opeens vroeger of later dus bijvoorbeeld 10:35 - 10:45, dan weer 10:05 - 10:25, dan weer 10:40 - 10:50… Heb echt nog nooit gehad dat dat kortere tijdvak gewoon blijft staan en niet nog minstens 3 keer verandert maar misschien is dat alleen in mijn regio zo en heb ik gewoon pech haha
Heel af en toe, ik denk dat dat is als ze erg druk zijn. Soms ook een bericht ‘onze bezorger is toch iets later en verwacht er tussen 10.40 en 10.50 te zijn’. Maar 4 van de 5 keer klopt het initieel genoemde tijdvak.
Woon je misschien in een drukke omgeving? Ik woon in een dorp dus misschien scheelt dat?
Picnic vond ik overigens nog nauwkeuriger, daar zie je in de app ook echt het stipje van de bezorgauto verspringen. Onze ervaring met Picnic was goed, ze waren snel en nauwkeurig en de artikelen waren allemaal dik in orde. Alleen het assortiment is kleiner dan van AH dus voorlopig blijf ik bij AH bestellen.
Ah ja dat zou het wel kunnen zijn! En ik heb hetzelfde haha, maar dan met Crisp. Dat tijdvak klopt ook echt altijd (en als ze ook maar 1 minuut te laat zijn krijg je meteen een gratis product) en je kunt inderdaad ook zien waar ze rijden, zo handig. Maarja ook een kleiner assortiment dus ook nog AH nodig.
Toen Corona nog heftiger was en er nog veel maatregelen waren, was het qua bezorgen in mijn regio wat drukker. Je zag overal wel AH-busjes, en het reserveren van tijdslots was soms een drama. Die liepen snel vol en soms moest ik om 00.01 uur als er nieuwe tijdslots vrij kwamen even snel iets kiezen. Mijn ervaring is dat toen de voorspelde tijdslots minder goed klopten en het vaker verschoof. Ik denk dat veel mensen die tijdens Corona online bestelden, dat minder zijn gaan doen. Maar ik deed het al voor Corona en blijf het ook doen. AH.nl heeft een groter assortiment dan mijn dorps-AH en het is lekker makkelijk met de weekboodschappen voor een gezin.
Crisp heb ik ook weleens gedaan, die hebben ook lekkere producten en een goede nauwkeurigheid inderdaad. En Jumbo is bij ons ook nauwkeurig.
Van AH krijg ik de laatste tijd steeds leuke cadeautjes bij mijn bestelling! Blikjes alcoholvrije cocktail, alcoholvrij bier (waar ik een zwager heel blij mee maak) en vandaag plantaardige kipkerriesalade van Johma. Linksom of rechtsom betaal je daar wel voor natuurlijk maar ik ben met dat soort cadeautjes wel te paaien.