Algemeen supermarkten topic

Tip voor de bonusbox: als je een voor jou nieuw product wil hebben, koop er dan een. Vrijwel altijd heb je het dan 2 weken later in de bonusbox zitten met mooie korting.

4 likes

Bij gratis producten kun je 1 per betaling afrekenen, maar je kunt wel vaker in de week of op dezelfde dag terugkomen om het nogmaals gratis te halen

1 like

Dat is geweldig nieuws!

Nu alleen nog eens een gratis aanbieding krijgen :rofl:

2 likes

Haha idd! Ik heb nog nooit iets gratis gehad. Heb zowat elke week 10% korting op cacao. Super bedankt AH :thumbsup: heb echt elke week cacao nodig idd!

3 likes

Ik krijg iedere keer de dingen in mijn bonusbox die ik precies de week ervoor gekocht heb, waardoor ik ze juist niet meer nodig heb de week erna :sweat_smile: (bijvoorbeeld 5 liter schoonmaakazijn, als ik dat net heb gekocht hoef ik het niet de week erna weer maar dan met 8 cent korting, maar bedankt).
Oh en ondanks dat zo lang als ik die bonuskaart heb letterlijk nog nooit vlees heb gekocht bij ze, krijg ik wel korting op hamburgers :thumbsup: ik zou denken dat dat computersysteem wel door zou hebben dat ze dat niet aan moeten bieden

Hoe werkt het met gratis producten? Komen die ook in je bonusbox? Ik heb dat ook nog nooit gehad :frowning:

5 likes

Ik heb een paar keer gratis producten gehad en daar kreeg ik dan een e-mail over!

2 likes

Ik moet voor een volgende okonomiyaki ronde echt eens die shichimi togarashi/Japanse zevenkruidpoeder kopen. Nergens te koop in omgeving, maar wel online via Amazing Oriental. Vanwege verzendkosten wil ik wel wat meer dan alleen wat kruiden bestellen… :sweat_smile: Iemand aanraders?

Ik weet niet of ze ook bevroren goederen bezorgen, maar ik vind de vegan/vegetarische gyoza uit de diepvries altijd heel lekker en fijn om in huis te hebben. Deze bijvoorbeeld:


Ik koop er ook vaak glasnoedels en springroll vellen. En bv zwarte bonensaus of japanse curry blokjes.

4 likes

Ik wil iedereen via deze weg behoeden voor dit gedrocht. Er zit kaneel in :face_vomiting:

220120221454_429783PAK-1_360x360_2

2 likes

Er staat toch een afbeelding van een abrikoos en kaneel

19 likes

Haha, ik wilde hier vragen of het normaal is dat Picnic geen plaatjes in de app heeft want bij mij zag het er zo uit:

Inmiddels laat de app echter plaatjes zien. Gelukkig want ik ben blijkbaar visueel ingesteld.
Ik ga mijn eerste bestelling doen bij Picnic, zijn er nog aanraders volgens jullie of dingen waar ik op moet letten? Normaal bestel ik bij AH en heel soms bij Jumbo.

3 likes

Vegetarische worstenbroodjes :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Bij zowel AH als plus kan ik geen Garlan meer vinden, hele schap is weg :open_mouth:

1 like

Dat viel mij ook op, en online is het bij Picnic en AH niet voorradig. Hopelijk komt het nog terug.

1 like

Ik bestel regelmatig picnic, maar ik vind fruit, brood en kipfilet (voor op brood) niet lekker/ is snel niet meer goed.

1 like

Ja dat zie ik nu ook. Maar kaneel in zuivel kan echt niet.

1 like

Vroeger verkochten ze bij de AH to go van die verse sappen een variant met yoghurt, sinaasappel en kaneel en dat was echt mijn lievelings. Heb het later zelf nog eens proberen te maken, want hoe moeilijk kan het zijn, maar het was lang niet zo lekker als die van de AH. Later hadden ze een Optimel variant, dus deze die jij had geproefd, maar sinaasappel ipv met abrikoos en die was ook niet zo lekker als die van de AH.

1 like

Beetje late reactie waarschijnlijk. Bij picnic zijn de hoeveelheden soms wat kleiner dan ik verwacht. Dus let op de grootte/gewicht van een product.

2 likes

Ja het is al weken uitverkocht, had ik ook al gemerkt.

1 like

Ik kon het vandaag weer aan mijn bestelling van morgen toevoegen, bij AH!