Algemeen supermarkten topic


Hier kunnen we discussiëren over supermarkten maar ook kun je hier lekker klagen over de dingen die je hebt meegemaakt of dingen die juist vet chill waren in de supermarkt vandaag. Of dingen die je liever anders zou zien. Kortom alles over supermarkten kun je hier kwijt.

Voor nieuwe producten in de supermarkt is een apart topic: Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

2 likes

Ik vind dit nu al een leuk topic

1 like

Ik ga even wat dingen opbiechten.

Ik heb een persoonlijke bonuskaart.
Ik kijk elke vrijdag trouw wat de bonusaanbiedingen zijn voor de volgende week (kijk er zelfs een beetje naar uit).
I :heart: hamsterweken!!!

13 likes

Ik erger me eraan dat de Lidl iedere keer sporadisch geen bougatsa heeft bij de Griekse weken. Jongen, daar wacht ik soms maanden op , wat is dit

1 like

Ja ik hou ook van de hamsterweken! En route 99. Sowieso de aanbiedingen bij de AH. :heart:

4 likes

Ik wacht elke donderdagavond tot 00:00 want dan komen de nieuwe bonusaanbiedingen :smirk:

3 likes

Aanbiedingen bij de Jumbo zijn echt ruk.

3 likes

Hahaha ik ook.

M’n vriend verklaart me altijd voor gek maar ik vind het super leuk haha
Persoonlijke bonus vind ik ook echt chill trouwens

Mijn favoriete bezigheid op vakantie is naar de (buitenlandse!) supermarkt gaan.

23 likes

Ja ik ook. Ik mag af en toe ook dingen gratis ophalen met mijn bonuskaart. Lekker bezig AH.

1 like

Haha same. Ben echt een koopjesjager en heb al in de app mn lijstje voor volgende week klaar. Gebruik ook altijd Scoupy enzo en bekijk ook alle folders.
Voel me soms echt een couponing mom.

1 like

Echt hè! Ik voel me dan idd echt zo’n huisvrouw :joy:
Ik ga soms ook naar meerdere supermarkten voor de beste aanbiedingen

Kennen jullie de Boni? Dat is ook een schijtwinkel.

2 likes

Ik heb de bonuskaart op mn mobiel. Jullie ook?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Bij mijn AH moet je nu zelf je bonuskaart scannen trouwens. Hebben ze vernieuwd en iedere keer wil ik hem nog aan de caissière geven :roll_eyes:

Kan je nog steeds doen toch?

Nee, ze zei dat het nu per se daar moet
Ff ontwennen haha

  • Aldi
  • Lidl

0 stemmers

Bij mijn AH komen binnenkort eindelijk zelfscankassa’s! Kreeg een aandoenlijke mail van de supermarktmanager daarover.

3 likes