Algemeen supermarkten topic

Daar had ik op gezocht want dat leek mij ook een winkel waar ze het wel zouden hebben, maar online vond ik het niet. Maar ze hebben het dus wel! Dan ga ik binnenkort toch even kijken daar, bedankt!

2 likes

Ik kan al een tijdje geen aardappel anders tuinkruiden-knoflook meer vinden. Nu eet ik dat echt amper dus geen idee sinds wanneer dit al is, maar bij Albert Heijn, Plus en Jumbo zie ik alleen maar de bacon-ui smaak. Weet iemand waarom dit is? Of is dit toevallig alleen in deze regio en zien jullie deze smaak nog wel gewoon in de supermarkt

Online is hij bij AH nog te vinden in de app, en ik kan hem toevoegen aan mijn volgende bestelling. Het lijkt er dus op dat hij nog in het assortiment zit.

2 likes

Bij ons werd die ook steeds uit de jumbo bestelling gehaald, terwijl hij in de winkel wel te koop is!

1 like

Weet iemand als je de AH bonus box aanbieding koopt of je dan nog een keer de aanbieding kan kopen?
Dus vandaag gebruik ik de bonusaanbieding uit de box en het product bevalt dan wil ik morgen nog een keer halen kan dat? Of is de aanbieding dan weg, netzoals bij de lidl app kun je de coupon 1 keer gebruiken en dan is hij uit de app.

Ik wil namelijk iets proberen maar als het lekker is wil ik wat meer ervan kopen.

Ja dit kan, vorige week ook gedaan :blush:

2 likes

Oooh top dankjullie.
Ik kom bijna nooit bij albert heijn maar heel soms voor bepaalde aanbiedingen.

Tip voor de bonusbox: als je een voor jou nieuw product wil hebben, koop er dan een. Vrijwel altijd heb je het dan 2 weken later in de bonusbox zitten met mooie korting.

4 likes

Bij gratis producten kun je 1 per betaling afrekenen, maar je kunt wel vaker in de week of op dezelfde dag terugkomen om het nogmaals gratis te halen

1 like

Dat is geweldig nieuws!

Nu alleen nog eens een gratis aanbieding krijgen :rofl:

2 likes

Haha idd! Ik heb nog nooit iets gratis gehad. Heb zowat elke week 10% korting op cacao. Super bedankt AH :thumbsup: heb echt elke week cacao nodig idd!

3 likes

Ik krijg iedere keer de dingen in mijn bonusbox die ik precies de week ervoor gekocht heb, waardoor ik ze juist niet meer nodig heb de week erna :sweat_smile: (bijvoorbeeld 5 liter schoonmaakazijn, als ik dat net heb gekocht hoef ik het niet de week erna weer maar dan met 8 cent korting, maar bedankt).
Oh en ondanks dat zo lang als ik die bonuskaart heb letterlijk nog nooit vlees heb gekocht bij ze, krijg ik wel korting op hamburgers :thumbsup: ik zou denken dat dat computersysteem wel door zou hebben dat ze dat niet aan moeten bieden

Hoe werkt het met gratis producten? Komen die ook in je bonusbox? Ik heb dat ook nog nooit gehad :frowning:

5 likes

Ik heb een paar keer gratis producten gehad en daar kreeg ik dan een e-mail over!

2 likes

Ik moet voor een volgende okonomiyaki ronde echt eens die shichimi togarashi/Japanse zevenkruidpoeder kopen. Nergens te koop in omgeving, maar wel online via Amazing Oriental. Vanwege verzendkosten wil ik wel wat meer dan alleen wat kruiden bestellen… :sweat_smile: Iemand aanraders?

Ik weet niet of ze ook bevroren goederen bezorgen, maar ik vind de vegan/vegetarische gyoza uit de diepvries altijd heel lekker en fijn om in huis te hebben. Deze bijvoorbeeld:

Ik koop er ook vaak glasnoedels en springroll vellen. En bv zwarte bonensaus of japanse curry blokjes.

4 likes

Ik wil iedereen via deze weg behoeden voor dit gedrocht. Er zit kaneel in :face_vomiting:

220120221454_429783PAK-1_360x360_2

2 likes

Er staat toch een afbeelding van een abrikoos en kaneel

19 likes

Haha, ik wilde hier vragen of het normaal is dat Picnic geen plaatjes in de app heeft want bij mij zag het er zo uit:

Inmiddels laat de app echter plaatjes zien. Gelukkig want ik ben blijkbaar visueel ingesteld.
Ik ga mijn eerste bestelling doen bij Picnic, zijn er nog aanraders volgens jullie of dingen waar ik op moet letten? Normaal bestel ik bij AH en heel soms bij Jumbo.

3 likes

Vegetarische worstenbroodjes :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Bij zowel AH als plus kan ik geen Garlan meer vinden, hele schap is weg :open_mouth:

1 like