Algemeen supermarkten topic

Iemand heeft hem uiteindelijk gereset idd! Was vergeten dat er bij de zelfscan kassa’s ook iemand staat die dat kan dus kon mooi daarheen haha

2 likes

Ik wil macademianoten kopen voor chocolate chipkoekjes, maar net bij de vomar waren de 5,50 :sob::sob:. Iemand enig idee waar ze goedkoper zijn?

Ik heb laatst besteld bij de notenshop. Wel meteen 450 gram emmer maar zijn heerlijk. Ik had de gebakken variant maar ze hebben ook raw.

Omgerekend zijn die goedkope, maar ik heb gewoon maar een klein bakje nodig! Hierbij moet ik dan alsnog veel geld uitgeven :stuck_out_tongue:

1 like

Ja snap het haha. Maar ja daarom dacht ik dan kan je de rest lekker zelf opeten als snack.

Misschien op de markt?

“onze” supermarkt is verbouwd nu de coop is overgenomen en er is eindelijk een zelfscan (enige nadeel is dat we nog papieren koopzegels sparen om het boekje vol te maken dus alsnog bij de servicebalie moeten wachten) maar dit scheelt zo veel tijd want vaak was er maar 1 kassa open met 7 wachtenden

2 likes

Als iemand nog uitjeszegels wil van ah: ik heb er nog heel veel dus laat maar weten. kan ook digitaal volgens mij

Heeft iemand deze ooit op. Zag t gister een tiktokreclame en sindsdien wil ik t. Maar kan alleen maar tegenvallen.

1 like

Hoezo kan het alleen maar tegenvallen?

Omdat t in t filmpje er heel lekker uit zag. En meestal valt t tegen uit de oven. Hoewel mora over t algemeen wel goed is uit de oven.

1 like

Ja ik! Zijn echt lekker en echt crispy

2 likes

Weet iemand of je een AH kraskaart met gratis product krijgt bij 15e aan boodschappen voor of na bonuskorting verrekend? Denk erna he?

Erna neem ik aan want dat is wat je daadwerkelijk betaald

2 likes

Klopt @Boommm . Mijn bestelling was 78€ (5 kraskaarten) nadat de korting er af was gegaan. Anders had ik er nog 2 gekregen.

3 likes

Ik kreeg er bij de scankassa 2 in m’n hand gedrukt bij een bedrag van 15 euro.

Bij de zelfscan had ik een bon van 14,99 (de bonusprijs) met de vermelding van 1 kraskaart.
Bij de servicebalie zei de cassiere; ja maar mevrouw eigenlijk kan het pas vanaf 15euro etc etc. Toen ik haar liet zien wat er op de bon stond gaf ze een kraskaart mee.

2 likes

Maar dat zou dan ook kunnen zijn omdat het bedrag door die ene cent wordt afgerond. Stel je zou aan een gewone kassa staan en cash willen betalen zou je 15 moeten betalen namelijk, en dan heb je er dus indd recht op.

Ik ga er maar vanuit dat het alleen na bonuskorting is voor de zekerheid!

2 likes

Vroegaaaah gingen al die acties over het bedrag voor de bonuskorting, maar dat zullen ze wel weer aangepast hebben :rage:

2 likes

Ja begon dus te twijfelen en het staat niet in de actievoorwaarden, maar zal wel pas erna zijn.