Algemeen supermarkten topic

Alle acties staan ook op ,99
Of je nou zegels spaart per 10,-
Krijg je al een zegel bij 9,99
Soms zelfs ,98

Werk zelf bij de gele supermarkt en zegels sparen is 1 van mn grootste ergernissen op het werk :joy:

Klanten die al bij 8,05 beginnen met; nu krijg ik zeker geen zegeltje…

3 likes

Oh dat zal het dan zijn inderdaad!

Ik denk dat een vraag over de toko het best in dit topic past.

Wat zijn jullie aanraders bij de toko? Ik raak altijd een beetje overweldigd als ik daar ben

1 like

Noodles en bevroren dim sum, sushi artikelen koop ik ook soms. En voor mij onbekende drankjes uitproberen

Dit haal ik meestal:

‘echte’ sriracha

Grote fles soy sauce

Dit om bosui pannenkoekjes mee te maken: CJ Korean Pancake Mix 1kg / CJ韩国煎饼粉 1KG | Amazing Oriental

Chili olie

Gyoza wrappers Happy Belly Gyoza Skin 10x10cm 300g / 家乐宝 水饺饺子皮 300克 | Amazing Oriental

Edamame uit de vriezer als snacks

3 likes

Dan wordt het die van de Aldi! Die zijn heel lekker.

1 like

Ja!

6 likes

Wonton vellen uit de vriezer, daar kun je heel makkelijk ravioli van maken!

3 likes

Half september was het nog in de aanbieding dus hopelijk binnenkort weer eens!

1 like

Ik heb dit ook gehaald bij AH, niet op de tomatenpuree en zo. Maar alle blikken waren 99 cent, dus heb wat van die San Marzano ingeslagen.

5 likes

Ja bij de AH. Heb zelf nog een voorraadje staan nu uit die bonusweek. Het was vanaf 19 september zag ik net.

2 likes

Die waren bij mij online al uitverkocht :sob:
Maar de andere tomaten zijn ook lekker, dus daar de voorraad maar mee aangevuld.

1 like

Ik vind de persoonlijke bonusaanbiedingen zo slecht sinds ik premium ben. Vroeger had ik bijvoorbeeld “alle Vivera 40%” en nu “Vivera spekjes 25%”. En altijd wat ik vorige week kocht krijg ik weer. Als ik de ene week rijstwafels en handzeep koop heb ik dat niet gelijk de week erop weer nodig hé!!

11 likes

Ik kreeg net in de AH app een gratis maand Premium aangeboden, ik wil hem ook meteen weer opzeggen omdat ik niet wil dat hij verlengt wordt. Weet iemand of je dan deze maand er nog gebruik van kan maken? Ik vind het er niet duidelijk staan maar ben bang dat ik te laat ben als ik over 30 dagen pas op zeg

3 likes

Ik heb hem 1 seconde na het afsluiten opgezegd en kan hem gewoon tot 15 november gebruiken!

3 likes

Ah top dankje!

1 like

Ik denk dat dit het beste topic is voor mijn vraag: wat vind jij de beste online supermarkt? En waarom?

Door covid ben ik nu al 3 weken niet ok, en ik heb online boodschappen besteld, eerst bij de Appie, en gisteren bij de Picnic, omdat ik de 70 euro niet zou halen. Maar er zijn natuurlijk veel meer supermarkten, dus waarom niet bij de anderen? Wat is jouw ervaring?

Even een poll!

Wat vind jij de beste online supermarkt
  • Albert Heijn
  • Jumbo
  • Plus
  • Picnic
  • Crisp
  • Coop
  • Anders

0 stemmers

Ik vind de AH wel fijn, omdat ze alles hebben, maar ook irritant dat ze pas na 2 dagen plek hebben en vrij ruime bezorgslots. Picnic gaat lekker snel, maar de enorme hoeveelheid plastic tasjes is hysterisch, en de eieren waren stuk, omdat ze onder een fles cola lagen, op hun kop, etc. Maar ene dag bestellen is de andere dag bezorgen.

1 like

Picnic vond ik prima maar niet voor altijd. Idd veel plastic en niet alles wat ik wil. Ik ben ook een tijdje lid geweest van Odin, vond ik heel prettig maar is niet snel snel zoals picnic (en bezorgt niet overal in NL). Groenten gewoon los in een kratje en op zich prima prijzen voor bio, vooral als je vergelijkt met ekoplaza.
Pieter pot kan je ook nog proberen, die hebben nu ook verswaren volgens mij.

1 like

Ik heb een tijdje bij Coop besteld. Kan nu helaas niet meer omdat de Coop in mijn bezorg gebied een plus is geworden :sob:
Wat ik fijn vond daar is dat ze wel goede aanbiedingen hebben (vergelijkbaar met bonus) en ruim assortiment met prima huismerk + de producten met gratis bezorging waren niet alleen dingen zoals snoep of frisdrank of duur wasmiddel (dit zie ik meestal bij ah + Jumbo), maar ook gewoon dingen zoals kaas ofzo die we normaal gesproken ook gewoon kopen.
En vanaf 70 euro is bezorging gratis, ook fijn.

Ik heb ook wel ah compact gebruikt (gratis bezorging) op zich wel fijn als je niet veel nodig hebt. Maar assortiment is niet super groot. Net als bij Picnic dat producten er soms gewoon niet zijn, of alleen duur A merk.
Oja en Jumbo heb in ook geprobeerd, maar na de 1e keer gratis bezorging niet meer gedaan hahaha.

1 like

AH Compact is er niet in mijn bezorggebied (heel raar in Amsterdam Centrum, veel kleinere huishoudens). En is de Plus minder dan de Coop? Ik kijk net de Jumbo, en als ik nu bestel kunnen ze het vrijdag brengen. Ja daag…

1 like