Algemeen supermarkten topic

Jaaaaa die van mij ook :heart:

Mijn lievelingssupermarkten zijn trouwens AH (goed assortiment, meestal goede aanbiedingen en goede service) en Lidl (fijne prijzen, leuk wisselend (vooral vega!) assortiment en ook goede service). Ik koop bij AH vooral in de bonus.

Plus kom ik ook omdat die naast mijn huis zit. Daar hebben ze ook wel vaak leuke aanbiedingen, maar groente en fruit is meestal echt slecht (misschien ligt dit aan mijn filiaal). Verder ben ik daar niet heel erg over te spreken.

2 likes

Ik hoop zo hard dat de mijne het ook nog krijgt.

True. Ik zag een keer broccoli die allemaal een aparte kleur hadden… volgens mij schimmel

Albert Heijn en Lidl zijn mijn favorieten en mijn cola light en energydrink haal ik wel bij de Jumbo. AH en Lidl hebben ook altijd een geweldig kerstassortiment, kijk er nu al naar uit!

Vind het echt vrij laat voor die van mij (grote AH en veel vraag naar denk ik) dus misschien is er voor jou ook nog hoop!
Heb zo het idee dat dit het topic wordt waar ik het meeste in zal posten (nu al).

1 like

De Lidl zit bij mij best ver weg helaas… maar ik heb m’n fiets laatst gemaakt dus kan ik er wel makkelijker heen. Vind dat ook echt een fijne winkel met goede groenten en fruit

In de winkel lijkt het bij eigenlijk altijd prima, maar thuis is het vaak nog maar heel erg kort houdbaar. Heb echt al vaak frambozen en aardbeien na een dag moeten weggooien. Koop er nu dat soort dingen niet meer (appels e.d. zijn wel veilig).

@Fenayi Ik leef echt voor zelfscan. Niets fijners dan gewoon al alles in je tas kunnen stoppen op je gemak tijdens het winkelen :heart:

Mijn AH is helaas wel heel klein. Zit midden in de stad en vaak hebben ze nieuwe producten niet of maar 1 of 2 smaken bijv.

Ik wist niet eens dat dit kon hahah

1 like

Die zelfscankassa’s vind ik fijn maar je kan bij sommige ah’s ook betalen met de appie app en dat snap ik echt niet. Als ik er dan ben denk ik ook altijd oke laat maar ik ga wel gewoon bij Joke in de rij

1 like

Wat vinden jullie de stomste supermarkt? Coop mag daar voor mij ook wel bij. Matige winkel.

3 likes

Oh ja dat is echt zonde inderdaad. Eigenlijk gewoon terug gaan, dan krijg je wel nieuwe denk ik

SPAR! Kan ik echt niks mee

6 likes

Ik vind de Coop ook niet geweldig nee. Best wel duur.
Kom er alleen voor de Vivera aanbiedingen en voor goedkope diepvries roerbakgroenten

Spar is ook bar slecht inderdaad

Ze hebben wel goeie Vivera aanbiedingen ja.

Ik zie zelden iets in het foldertje wat ik nodig ben haha.

Jumbo, aldi, spar, en emte

Dat ken ik niet! Maar misschien ga ik daar dan ooit achter komen, haha.


Ik vind Coop en Spar stom!

1 like

Alleen maar omdat ik echt 1x in mijn leven bij de Lidl bem geweest. Dus heb daar geen mening over eigenlijk.

Yesss. Altijd als ze 1€ zijn koop ik er echt 20 ofzo haha en die vries ik allemaal in

4 likes