Ik hoop zo hard dat de mijne het ook nog krijgt.
True. Ik zag een keer broccoli die allemaal een aparte kleur hadden… volgens mij schimmel
Albert Heijn en Lidl zijn mijn favorieten en mijn cola light en energydrink haal ik wel bij de Jumbo. AH en Lidl hebben ook altijd een geweldig kerstassortiment, kijk er nu al naar uit!
Vind het echt vrij laat voor die van mij (grote AH en veel vraag naar denk ik) dus misschien is er voor jou ook nog hoop!
Heb zo het idee dat dit het topic wordt waar ik het meeste in zal posten (nu al).
De Lidl zit bij mij best ver weg helaas… maar ik heb m’n fiets laatst gemaakt dus kan ik er wel makkelijker heen. Vind dat ook echt een fijne winkel met goede groenten en fruit
Mijn AH is helaas wel heel klein. Zit midden in de stad en vaak hebben ze nieuwe producten niet of maar 1 of 2 smaken bijv.
Ik wist niet eens dat dit kon hahah
Die zelfscankassa’s vind ik fijn maar je kan bij sommige ah’s ook betalen met de appie app en dat snap ik echt niet. Als ik er dan ben denk ik ook altijd oke laat maar ik ga wel gewoon bij Joke in de rij
Wat vinden jullie de stomste supermarkt? Coop mag daar voor mij ook wel bij. Matige winkel.
Oh ja dat is echt zonde inderdaad. Eigenlijk gewoon terug gaan, dan krijg je wel nieuwe denk ik
Ik vind de Coop ook niet geweldig nee. Best wel duur.
Kom er alleen voor de Vivera aanbiedingen en voor goedkope diepvries roerbakgroenten
Spar is ook bar slecht inderdaad
Ze hebben wel goeie Vivera aanbiedingen ja.
Ik zie zelden iets in het foldertje wat ik nodig ben haha.
Jumbo, aldi, spar, en emte
Dat ken ik niet! Maar misschien ga ik daar dan ooit achter komen, haha.
Ik vind Coop en Spar stom!
Alleen maar omdat ik echt 1x in mijn leven bij de Lidl bem geweest. Dus heb daar geen mening over eigenlijk.
Yesss. Altijd als ze 1€ zijn koop ik er echt 20 ofzo haha en die vries ik allemaal in
Mijn ah gaat komende week voor 2 weken dicht want hij gaat verbouwen. En dan krijgen we zelfscanners!! Ik ben nu al blijer dan ooit,we krijgen ook een notentap.
En ik vind mijn persoonlijke bonus echt zo chill. Voor mn vriend altijd speciaal bier en voor mij iedere week wel vegan beleg, hummus of de vegetarische slager.
Wow zoveel berichten over zelfscanners ineens. Ik ga eens kijken of ik kan vragen of wij dat ook krijgen.
Ja doen! Soms krijg je ook een mailtje dat je een nieuwe product gratis mag meenemen met je bonuskaart. Zeker wel paar keer jaar krijg ik mailtje.