Algemeen supermarkten topic

Mijn ah gaat komende week voor 2 weken dicht want hij gaat verbouwen. En dan krijgen we zelfscanners!! Ik ben nu al blijer dan ooit,we krijgen ook een notentap.
En ik vind mijn persoonlijke bonus echt zo chill. Voor mn vriend altijd speciaal bier en voor mij iedere week wel vegan beleg, hummus of de vegetarische slager.

2 likes

Wow zoveel berichten over zelfscanners ineens. Ik ga eens kijken of ik kan vragen of wij dat ook krijgen.

Ik heb dus helemaal geen persoonlijke bonuskaart, maar shit misschien moet ik dat toch eens gaan aanmaken! Speciaalbier koop ik inderdaad best regelmatig en vaak bij de Appie.

1 like

Ja doen! Soms krijg je ook een mailtje dat je een nieuwe product gratis mag meenemen met je bonuskaart. Zeker wel paar keer jaar krijg ik mailtje.

Mijn moeder vertelde laatst een test te hebben gezien waarbij de Coop de derde goedkoopste supermarkt was, maar dat kan ik gewoon echt niet geloven? Ik koop voornamelijk bij de Coop omdat ik in een afgelegen gat woon met op fietsafstand alleen een hele dure, uitgebreide groenteboer

1 like

Heh ik hoor altijd mensen zeggen dat de Coop duur is.

1 like

Ik heb nog nooit wat gratis gekregen met mijn bonuskaart meh

Geloof ik ook echt niet :flushed: Als ik daar al m’n boodschappen zou halen was ik zoveel duurder uit

1 like

Wel je email enz ingevuld? Je moet wel je gegevens allemaal achterlaten.

Ik krijg ook wel eens gratis dingen inderdaad, maar 9/10 keer zou ik dat niet kopen dus heeft niet echt toegevoegde waarde dan. Maar mijn persoonlijke bonusaanbiedingen zijn echt heel fijn. Regelmatig 50% korting op dingen die best duur zijn en over het algemeen veel dingen die ik vaak koop.

Ja heb ik denk ik 10 maanden terug gedaan!

Hmm vreemd.

Ja persoonlijke bonus is echt liefde. Ik heb vaak die vega burgers, vegetarische slager en Alpro in de aanbieding. Zo fijn

1 like

Ik ben echt blij dat ik niet de enige ben die boodschappen en alles wat erbij hoort leuk vindt
Ik voel me altijd zo’n loser als ik zeg dat ik dat vind haha

1 like

AH app vind ik ook fijn voor boodschappenlijstje. :heart: En als ik iets heb wat ik nu te duur vind dan zet ik het erin en zie ik vanzelf als het keertje in de bonus is.

In mijn Plus stond iets van: “Plus is gemiddeld 4% goedkoper dan AH in a-merken”. Ik vind dat helemaal niet zó veel. Ik koop a-merken ook voornamelijk in de bonus, dus ik vind dat moeilijk te vergelijken.

Hoe zit het bij jullie trouwens: Ik ga graag naar bepaalde supermarkten voor de ‘beleving’. Fiets daar graag voor om als het moet, zelfs als een ander ietsjes goedkoper zou zijn. Hebben jullie dit ook?

3 likes

Wat zijn de voordelen volgens de Aldi-stemmers? Lidl en Aldi zijn voor mij allebei best een stukje fietsen. Maar als ik dan toch ga, kies ik voor de Lidl omdat die volgens mij veel meer hebben.

1 like

Vomar, met stip
Altijd rare indeling, rare verlichting en K.U.T. Assortiment.
Bij mij tegenover zit een klein winkelcentrum, met appie en de Vomar. De enige reden om naar de Vomar te gaan is omdat ze een slijterij hebben.

4 likes

Ik erger me altijd dood hier bij de Aldi. Ze hebben twee kassa’s maar ze doen maar 1 open en er staat altijd een gigantische rij en gaat die kassamiep ook nog leuk gesprekken houden met klanten bij de kassa. Fuck man.

Ik vind de Dirk ook echt niks, het lijkt wel alsof je 10 jaar terug in de tijd gaat :joy:

2 likes