Ik ben nog nooit een lidl met handscanners tegengekomen? Voor zover ik weet kan ik ook niet via de app scannen maar misschien ben ik blind
De eigenaar van Lidl, multimiljardair Dieter Schwarz, pompt al jaren tientallen miljoen in high-tech investeringen in Israel. Oftewel ALLES wat je daar koopt support Israel. Dan kan je beter naar de AH gaan en per ongeluk 3 producten kopen die dat supporten dan je hele boodschappenkar.
Nee is lang niet in elke winkel mogelijk, zijn volgens mij maar paar vestigingen waar dit kan.
Het filiaal in mij dorp had het sinds corona. Nu sinds een paar weken is het weer weg helaas.
Dat is waar…ik ga de Lidl dan maar vermijden. Er blijft zo weinig over, zo’n wake up call dat zoveel bedrijven direct of indirect in Israël investeren…
Weten jullie een makkelijke manier om te kijken waar een specifiek product in de aanbieding is? Ik probeer het meestal gewoon te googlen maar dan krijg je (ook) aanbiedingen van een jaar geleden. Ik zou denken dat er een betere manier bestaat
Ik gebruik hier voordeelmuis.nl voor. Werkt niet altijd even goed bij elk product maar beter dan Google. Ik heb nog geen beter alternatief gevonden.
Bij reclame folder apps en websites kun je zoeken op een product en dan krijg je ook de actuele aanbiedingen. Je hebt bijv AlleFolders(app, rood logo) of reclamefolder(app, paars logo)
Ik gebruik AlleFolders al 100 jaar en kom hier nu pas achter terwijl in de zoekregel idd gewoon “zoek winkel of product” staat.
Oh my ik ook
Weet iemand of ze een stoommandje bij de action of Albert Heijn verkopen of dat je bao buns kunt bereiden zonder stoommandje?
Bij mij bij de AH verkopen ze dit wel!
Ik gooi altijd gewoon een vergiet op een pan met laagje water en dan afdekken met deksel.
Top dan wordt dit het want ah heeft het dus niet.
teerkost.nl is een goede
Waarom is er geen XXL hagelslag puur meer? Dat is toch júist de smaakvariant waarin je dat wilt.
Of is er ergens nog een merk dat het wel heeft?
Ooooh die heb ik helemaal gemist. Wel die met Zaanse huisjes gezien maar denk dat die huisjes me afgeleid hebben, wat dom.
Picnic! Met funnies in de vorm van hun busjes, cute.