Algemeen supermarkten topic

Maar dat zijn toch geen xxl hagels?

Oh ik heb even gekeken (dat had ook eerst gekund :grimacing:) en er zijn nu blijkbaar meer soorten
Goed om te weten!

2 likes

Plus huismerk heeft het ook nog

1 like

Vandaag nog gezien bij de Lidl

2 likes

Hier bij de jumbo nog steeds, van jos poell

Wat is nou écht een lekker nagerecht dat bij de gewone supermarkt (liefst AH of Dirk) te koop is? Ik ga morgenavond bij vrienden pizza eten en heb gezegd dat ik een toetje meeneem maar het moet iets kant-en-klaars zijn omdat ik direct uit mijn werk daarheen ga. Iemand een aanrader?

1 like

Rolo toetje

3 likes

de tiramisu van solo italia

Van die moulleux cakejes

2 likes

Niet helemaal kant en klaar, maar met meringues uit het paas assortiment kan je makkelijk eaton mess maken.
Anders die moulleux cakejes inderdaad :heart_eyes:

4 likes

Moba dame blanche

1 like

Lavacake, uit de diepvries. Alleen even in de oven.

2 likes

Welke supermarkt heeft wat jullie betreft de lekkerste naturel croissants?
Ik ga zaterdag voor een grotere groep croissants salés maken :drooling_face:

Ik vind persoonlijk die van de Aldi lekker en die zijn ook goed van vorm om door te snijden, niet van dat platte

2 likes

Iemand enig idee op welke momenten van de dag de lidl hun bakkerij aanvult? Ben al 3 lidl’s afgegaan op zoek naar rookworstbroodjes en er is überhaupt maar één die het bordje had maar ook een leeg ‘schap’. Heb nog één Lidl waar ik heen kan, maar als die niets heeft, ga ik toch weer even bij de eerste kijken op een bepaald tijdstip… :frowning:

1 like

Waarom vraag je dit niet gewoon in de Lidl? Het lijkt me niet dat alle Lidl’s in Nederland op dezelfde tijdstippen de bakkerij aanvult.

7 likes

Ik vind alle pureersoepen van de AH niet lekker, dus het zal wel aan mij liggen maar heeft iemand nog misschien andere tips waar ze lekkere pureersoepen in de supermarkt hebben?

Ik pleur vaak gewoon een zak diepvriesgroenten in een soeppan, water en bouilon erbij en nadien mixen. Gaat eigenlijk altijd goed. In Belgie heb je in de supermarkt in de diepvries ook wel soepmixen, misschien in NL ook? En anders gewoon minestronegroenten met een blik tomatenblokjes en wat kruiden :smiley:

3 likes

Bij zowel de lidl als Albert Heijn heb je gegrilde groente uit de dieprvies, ik vind die er wel goed voor. Is vaak paprika, courgette, aubergine en wortel

1 like

Bij de eerste winkel stond er eerst niemand en ik wilde niet in de rij wachten bij de kassa. De 3 die daarna volgden hadden om te beginnen al geen bordjes voor die broodjes. Stond in een van die winkels toen ik het vroeg en tijd moest overbruggen. Daarna teruggegaan naar de eerste waar toen wel iemand achter stond. Gevraagd, maar levering kwam volgende dagbpas weer.

Ben gewend van de Appie dat ie op vaste tijdstippen voorraad bijvult, dacht: misschien is dat bij de Lidl ook wel zo.

1 like

Die dip en spread van de lidl is zo lekker. Wij wonen helaas alleen dichter bij de aldi dus vriend nam gisteren ‘wilde wietze dip’ mee van daar en die blijkt een wat zuurdere variant.

Verschil met die van de lidl blijkt suiker en zoetstof te zijn, dus heb bij die van de aldi een beetje sucralose toegevoegd en nu komt de smaak heel dicht bij die van de lidl!