Algemeen supermarkten topic

Picard!

1 like

Crisp, 100%

8 likes

Als je nog mini’s zoekt

1 like

Gisteren deze meegenomen en vind hem echt heeel lekker! Perfect zomers ijs. Jammer dat de geen mango variant hebben.

https://www.jumbo.com/producten/jumbo-citroen-sorbetijs-275-g-484471STK

1 like

Ik had dit gekocht maar gatver wat is dit? Het stonk enoooorm en het had een vettig glanzend laagje bovenop. Heeft iemand anders deze ervaring ook of had ik een bedorven batch oid?

2 likes

Heb je ze gebakken? Vond ze altijd wel meer ruiken dan droge tortillas.

1 like

Dit heb ik een paar jaar geleden ook gehad, heb ze weggegooid en nooit meer durven kopen. Rook echt niet goed

Deze heb ik tijdje geleden gekocht en na openen meteen weggegooid, stonk zo ontzettend.

2 likes

Ik vond ze ook echt niet lekker. Gewoon in een pan bakken maakte geen verschil, misschien is er een betere manier? Maar ik heb ze helaas ook weggegooid.

3 likes

Ik vond ze zo ook niet lekker, dus had ik ze in driehoeken gesneden en heel kort gefrituurd, dat is wel lekker

1 like

Schijt. Heb net twee pakken liggen om quesadilla’s mee te maken . :joy:

1 like

Ik vind deze gewoon lekker. Maak ze warm in de magnetron, vul ze dan en doe ze dan in de oven afbakken.

2 likes

Ze stinken inderdaad altijd. Smaak is mwahh als je ze bakt wat mij betreft, lekkerder uit magnetron of gefrituurd

Dit hoort zo, idd gewoon in de magnetron een halve minuut, dan zijn ze super lekker!

17532652072378233443645526301579

@Zemraluani

Random tag sorry, maar bedoelde je deze?

17532652888558517516039632824991

Heb er sinds je post af en toe naar gekeken, maar ze hadden hier nooit forel en kom nu dus deze tegen haha

Die eitjes zien er wel nasty uit

1 like

die eitjes zijn heeeel lekker juist, zijn de lekkerste viseitjes imo

2 likes

Ja dat is m en zoals @issa zegt zijn die eitjes juist lekker ook!

3 likes

Hier heb ik echt zoooveel van gegeten alleen hij blijft echt maar heel kort goed. Heb wel eens gehad dat hij de dag erna echt al mega bedorven rook :nauseated_face: sindsdien ben ik een beetje genezen haha

1 like

Oh echt?! Ik heb hem net gekocht er staat op goed tot 12 augustus. Ben benieuwd. Wel echt lekker ja, alleen er zat ineens echt een random groot stuk forel tussen haha.

Edit: ik heb inmiddels al 2 bakjes in mn eentje opgevroten binnen 2 dagen lol. Geen tijd om te bederven

4 likes

Hebben jullie al wat gekrast bij AH?

Ik een heinz saus, dr pepper, arla drinken, doritos sweet chili en ah noodles. Ik wist niet eens dat er noodles waren van het merk ah. Wie koopt dat haha

1 like