Picard!
Crisp, 100%
Als je nog mini’s zoekt
Gisteren deze meegenomen en vind hem echt heeel lekker! Perfect zomers ijs. Jammer dat de geen mango variant hebben.
https://www.jumbo.com/producten/jumbo-citroen-sorbetijs-275-g-484471STK
Ik had dit gekocht maar gatver wat is dit? Het stonk enoooorm en het had een vettig glanzend laagje bovenop. Heeft iemand anders deze ervaring ook of had ik een bedorven batch oid?
Heb je ze gebakken? Vond ze altijd wel meer ruiken dan droge tortillas.
Dit heb ik een paar jaar geleden ook gehad, heb ze weggegooid en nooit meer durven kopen. Rook echt niet goed
Deze heb ik tijdje geleden gekocht en na openen meteen weggegooid, stonk zo ontzettend.
Ik vond ze ook echt niet lekker. Gewoon in een pan bakken maakte geen verschil, misschien is er een betere manier? Maar ik heb ze helaas ook weggegooid.
Ik vond ze zo ook niet lekker, dus had ik ze in driehoeken gesneden en heel kort gefrituurd, dat is wel lekker
Schijt. Heb net twee pakken liggen om quesadilla’s mee te maken .
Ik vind deze gewoon lekker. Maak ze warm in de magnetron, vul ze dan en doe ze dan in de oven afbakken.
Ze stinken inderdaad altijd. Smaak is mwahh als je ze bakt wat mij betreft, lekkerder uit magnetron of gefrituurd
Dit hoort zo, idd gewoon in de magnetron een halve minuut, dan zijn ze super lekker!
Random tag sorry, maar bedoelde je deze?
Heb er sinds je post af en toe naar gekeken, maar ze hadden hier nooit forel en kom nu dus deze tegen haha
Die eitjes zien er wel nasty uit
die eitjes zijn heeeel lekker juist, zijn de lekkerste viseitjes imo
Hier heb ik echt zoooveel van gegeten alleen hij blijft echt maar heel kort goed. Heb wel eens gehad dat hij de dag erna echt al mega bedorven rook sindsdien ben ik een beetje genezen haha
Oh echt?! Ik heb hem net gekocht er staat op goed tot 12 augustus. Ben benieuwd. Wel echt lekker ja, alleen er zat ineens echt een random groot stuk forel tussen haha.
Edit: ik heb inmiddels al 2 bakjes in mn eentje opgevroten binnen 2 dagen lol. Geen tijd om te bederven
Hebben jullie al wat gekrast bij AH?
Ik een heinz saus, dr pepper, arla drinken, doritos sweet chili en ah noodles. Ik wist niet eens dat er noodles waren van het merk ah. Wie koopt dat haha