Algemeen supermarkten topic

Ik vond ze niet vies, ook niet de beste ooit

2 likes

Ik vind ze matig.

3 likes

Bijzonder saai en verhouding kruiden/noodles veel te weinig. Ik dacht voor het eerst sinds Lowlands 2018 eens noodles te eten but nooooo

5 likes

Ze waren wel oke maar niet de beste noodles

Mijn Jumbo heeft nog maar 3 soorten Brets in het assortiment en mijn favoriet (gezouten boter) zit er helaas niet meer tussen. :cry:

1 like

Ik heb gister alles opgehaald wat ik had gekrast, had er nog totaal geen aandacht besteed maar ineens dacht ik ja toch zonde.

Had 66 euro bonus haha en zaten eigenlijk geen producten tussen die ik totaal niet hoef behalve danoontje knijpfruit.

20 likes

Zo! Die kraskaarten actie is wel één van de weinige acties waarbij ik zou willen dat ik boodschappen voor een gezin moest doen, dan kon ik ook lekker veel krassen :grin:

1 like

Ach uiteindelijk is meer boodschappen doen natuurlijk veel duurder dan het voordeel wat je uit de kraskaarten haalt haha
Maar ben wel blij dat ik het nog opgehaald heb, in m’n hoofd was het alleen maar rommel die we nooit eten of drinken maar zaten ook best veel “normale” dingen bij!

2 likes

Ja dat is zeker waar haha, maar ik vind krassen gewoon leuk :grin: En zijn vaak inderdaad best dingen die je wel kan gebruiken

4 likes

Ik vind inderdaad deze ronde krassen wel producten die je wel kan gebruiken, zou ze zelf misschien niet zo snel kopen maar het komt wel op in ieder geval!

1 like

Leuk om alles zo in één keer op te halen. Soort kerstpakket in augustus.

3 likes

Ik wilde dus dat arla drinken halen, normaal heb ik eigenlijk alleen melk in huis als ik aardappelpuree maak en niet een heel pak. Maarja ik dacht neem er toch 1 mee. Het ging er niet vanaf. Blijkt dat het alleen om de biologische variant gaat haha. En nu kun je het niet meer ophalen? Heb nog wat dingen maar de kraskaarten zijn verdwenen in de app. Ik dacht dat het tot september kon.

1 like

Ik had deze en het is echt zo vies. Het smaakt bedorven ofzo. Echt gadverdamme.
Zonde van de cruesli die ik er al bij gedaan had.

Haha dit zei mijn man ook al! Ik had 4 van die cultura dingen gekrast maar na deze en nog een andere die ook heel smerig was heb ik de rest maar niet meer gehaald

3 likes

Ik heb dat arla drankje met frambozen ook staan, was die net zo vies? Dan ga ik het niet eens proberen.

1 like

Ik had die met blauwe bes en vond die net zo vies als de yoghurt

1 like

Oh die vind ik echt heel lekker! Mijn lievelings kefir denk ik. Die andere van Arla is ook lekker!

1 like

Lijkt het een beetje op kefir? Meestal vind ik dat wel lekker. Ooit in een buitenlandse lidl hadden ze kefir yoghurt en die vond ik juist heerlijk namelijk

Ja ik denk het, moet zeggen dat ik nog nooit kefir op heb/had maar niets voor mij dus

Ik vond die ook lekker! Soort Optimel met prik als je snapt wat ik bedoel, klinkt best nasty maar was echt lekker